لپ تاپ RedmiBook Air ۱۳ با پردازنده نسل ده Intel Core i۵ راه اندازی شد.

لپ تاپ "RedmiBook Air ۱۳" راه اندازی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، نوت بوک مخصوص بازی Redmi G در چین به طور رسمی معرفی شد، این دستگاه دارای برخی از ویژگی های کلیدی مانند نمایشگر ۱۴۴ هرتز ، گرافیک GTX ۱۶۵۰ ، پردازنده نسل ۱۰ Core i۷ و موارد دیگر است، چند ساعت قبل از اعلام نوت بوک Redmi G ، این شرکت همچنین از لپ تاپ Xiaomi RedmiBook Air ۱۳ رونمایی کرد.

لپ تاپ RedmiBook Air ۱۳ معرفی شده نوت بوک فوق العاده سبکی است که تنها ۱.۰۵ کیلوگرم وزن دارد و دارای بدنه باریک ۱۲.۹۹ میلی متر است. این نوت بوک بدنه فلزی دارای حاشیه های باریکی در اطراف نمایشگر خود است که نسبت ابعاد ۱۶:۱۰ را ارائه می‌دهد و دستگاه از یک پردازنده Intel Core i۵ قدرت می‌گیرد.



مشخصات RedmiBook Air ۱۳

لپ تاپ RedmiBook Air ۱۳ با ابعاد ۲۹۷.۵ x ۲۱۲ x ۱۲.۹mm اندازه گیری شده و دارای صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی است، این صفحه نمایش وضوح تصویر ۱۶۰۰ x ۲۵۶۰ پیکسل را ارائه می‌دهد و همچنین صفحه نمایش ۱۶:۱۰ از ۱۰۰ درصد گرافیک رنگ sRGB ، روشنایی ۳۰۰ نیتونی و DC Dimming پشتیبانی می‌کند.

پردازنده Intel Core i۵-۱۰۲۱۰Y در RedmiBook Air ۱۳ انجام وظیفه می کند و در انواع نسخه‌های رم ۸ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. این دستگاه دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است و از یک باتری ۴۱Wh پشتیبانی می‌شود که می‌توان با استفاده از شارژر همراه ۶۵W آن را شارژ کرد و پس از شارژ شدن تا ۸ ساعت دوام می‌آورد. این لپ تاپ مجهز به سیستم کنترل گرمای تمام مس است.



لپ تاپ RedmiBook Air ۱۳ از ویژگی‌های اتصال Wi-Fi ۶ و Bluetooth ۵.۱ پشتیبانی می‌کند، دارای یک جفت پورت USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی متری است و سرانجام ، این لپ تاپ کاربر پسند یک صفحه کلید با اندازه بزرگ دارد.

قیمت و در دسترس بودن RedmiBook Air ۱۳

لپ تاپ RedmiBook Air ۱۳ با رم ۸ گیگابایتی با قیمت ۵۲۸۰۰ روپیه قیمت گذاری شده است و مدل بالاتر، رم ۱۶ گیگابایتی ۵۶۰۰۰ روپیه هزینه دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.