رئیس فدراسیون سوارکاری کشور گفت: نداشتن انسجام و زیر ساخت ها از مهم ترین مشکلات حوزه صنعت اسب خراسان شمالی است.

نبود زیرساخت از عمده ترین مشکلات صنعت اسب در خراسان شمالی است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی، خلیلی در دیدار با استاندار خراسان شمالی دربجنورد اظهار داشت: ۴۸۰ باشگاه سوار کاری در کشور وجود دارد که از این تعداد ۳۹۰ باشگاه دارای مجوز است.

وی افزود: بیش از هشت هزار اسب ایرانی داریم که از این تعداد چهار هزار اسب ترکمن است و ۶۰ هزار میلیارد تومان نیز سرمایه گذاری بخش خصوصی در مجموعه های سوارکاری انجام شده است.

رئیس فدراسیون سوارکاری کشور تصریح کرد: خراسان شمالی در تعداد اسب ها رتبه ۲۷ کشوری را دارد که برای ما تعداد اسب ها مهم نیست.

استاندار خراسان شمالی نیز با بیان اظهار علاقه مندی مردم این استان به توسعه صنعت اسب گفت: باید ورود جدی تری به این حوزه داشت و تمام نداشته های آن را تامین کرد.

محمدعلی شجاعی با بیان اینکه مدیر باید به دنبال ایجاد انسجام و ارائه برنامه و طرح باشد افزود: داشتن اختلاف نظر هیچ ایرادی ندارد اما اگر چارچوب ها برهم خورد سیستم از قاعده و نظام خارج می شود.

وی تصریح کرد: بحث ایجاد پیست سوارکاری با ارائه یک برنامه زمان بندی شده، ارائه برنامه جهاد کشاورزی جهت اصلاح نژاد و برگزاری مسابقات و جشنواره ها برنامه ریزی شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.