خراسان شمالی-رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۸۰۰ پروژه نیمه‌تمام از محل اعتبارات تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای استانی در این استان وجود دارد.

۸۰۰ پروژه نیمه‌تمام در خراسان شمالی وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین، حسن پارسی پور به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی درباره روند اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی در استان گفت: در استان ۶۵ پروژه اقتصاد مقاومتی، کارشناسی و در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان  مصوب و برای بررسی و تصویب به ستاد اقتصاد مقاومتی کشور ارسال‌شده که از این تعداد در حال حاضر ۳۰ پروژه به تائید رسیده است.

وی افزود: سال گذشته ۲۱ پروژه اقتصادی مقاومتی از استان معرفی‌شده و ۱۹ مورد آن به تصویب رسیده بود که انتظار داریم امسال تعداد بیشتری پروژه در حوزه‌های مختلف مصوب شود.

وی با اشاره به مصوبات سفر ریاست‌جمهور در سال گذشته به استان نیز گفت: از محل اعتبارات مصوب این سفر، یک هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های مصوب این سفر در سال گذشته به استان اختصاص‌یافته و در بهار امسال یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار و اخیراً نیز یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار به استان اختصاص‌یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی همچنین با اشاره به تخصیص بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان گفت: در سال جاری نیز از محل اعتبارات این سفر ۸۳۰ میلیارد ریال برای ۱۰ طرح و پروژه اختصاص‌یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.