۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
کد خبر: 720315

رییس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام از تجهیز بیمارستان ۶۵ تختخوابی مهر مادر ویژه زنان و زایمان در این شهرستان خبر داد.

تجهیز بیمارستان  مهر مادر تربت‌جام

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمد افکار گفت: این بیمارستان که یکی از مراکز درمانی فرسوده و قدیمی این شهرستان می‌باشد به همت خیران و اعتبارات دولتی بازسازی و تجهیز شده است.

وی افزود: برای تکمیل و خرید برخی تجهیزات درمانی این مرکز ۲۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هزینه شده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام ادامه داد: این تجهیزات ۳۸۱ قلم شامل ملزومات طب تصویری، آ ی.سی. یو، اورژانس، دیالیز، تجهیزات پزشکی بخش زنان و زایمان، بستری و درمانگاهی می‌باشد.

وی گفت: در حال حاضر دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان سجادیه این شهرستان نیز فرسوده است که برای ارائه خدمات بهتر به بیماران یک دستگاه سی.تی.اسکن جدید تهیه و به زودی در این مرکز درمانی راه‌اندازی خواهد شد، همچنین یک دستگاه ام.ار.آی برای بیمارستان سجادیه خریداری شده که بعد از ترخیص از گمرک در این مرکز درمانی نصب خواهد شد.

افکار افزود: با همکاری مردم و دستگاههای اجرایی شهرستان در حال حاضر روند شیوع کرونا در این منطقه به حالت ثابت رسیده و شرایط خوبی در شهرستان حاکم شده است.

وی ادامه داد: از مردم این شهرستان که همواره با وحدت و انسجام در صحنه بوده‌اند تقاضا می‌شود با رعایت نکات بهداشتی کمک کادر نیروهای درمانی باشند تا هر چه سریعتر زنجیره انتقال ویروس کرونا در این شهرستان قطع شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.