رییس انجمن اولیاء و مربیان در اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تکلیف سرویسهای خودروی مدارس را در سال تحصیلی جاری نامشخص توصیف کرد و گفت: فعلا افق روشنی برای دریافت تقاضای سرویس مدرسه در این استان وجود ندارد.

 تکلیف سرویس مدارس خراسان رضوی نامشخص است

به گزارش قدس آنلاین، محمد قراول افزود: روشن نبودن وضعیت حضور دانش‌آموزان در مدارس و نوسان وضعیت شیوع ویروس همه‌گیر کرونا موجب شده تا تکلیف اولیاء دانش‌آموزان برای تصمیم در خصوص ارائه تقاضای سرویس خودرویی برای رفت و آمد فرزندانشان در مسیر خانه و مدرسه چندان روشن نباشد.

وی ادامه داد: آینده نامعلوم، وضعیت موجود ناشیاز شیوع بیماری و ثبت تقاضاهای محدود و انگشت‌شمار برای استفاده از سرویس مدرسه در استان خراسان رضوی موجب انصراف چندین شرکت و شمار زیادی از رانندگان سرویس مدرسه شده است.

رییس انجمن اولیاء و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: استقبال مناسبی تاکنون از سوی والدین برای استفاده از سرویس خودرویی مدرسه در این استان صورت نگرفته است.

قراول افزود: همچنین تاکنون شماری از رانندگان تایید صلاحیت شده برای کار در سرویس مدارس خراسان رضوی از ادامه فعالیت در این بخش اعلام انصراف کرده‌ اند و انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش خراسان رضوی هم جایگزینی رانندگان تاکسی را در صورت دریافت تقاضا به این منظور اعلام نموده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که همه تمهیدات لازم برای راه‌اندازی سرویس خودرویی مدارس در خراسان رضوی فراهم شده و حتی نرخنامه سرویس مدارس در وضعیت زرد شیوع کرونا و استفاده دانش‌آموزان برای مدت سه روز در هفته تعیین گردیده اما باز هم استقبال از سوی والدین صورت نگرفته است.

رییس انجمن اولیاء و مربیان در اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به این ترتیب این انجمن همچنان منتظر تصمیم‌گیری والدین در این زمینه است و امیداوریم ظرف هفته آتی تغییرات مثبتی را در وضعیت نامعلوم کنونی این حوزه شاهد باشیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.