تبلت جدید Samsung Galaxy Tab A۷ با صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی و اسنپدراگون ۶۶۲ عرضه شد.

تبلت "Samsung Galaxy Tab A۷" راه اندازی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ اوایل این ماه تبلت Galaxy Tab A۷ را به عنوان یک تبلت اقتصادی با نمایشگر و باتری بزرگ معرفی کرد. در زمان عرضه ، این برند بزرگ دنیای فناوری زمان در دسترس بودن تبلت را نشان نداد اما اکنون این برند جدیدترین تبلت ارزان قیمت خود را روانه بازار کرده است.

سامسونگ این تبلت را به عنوان یک دستگاه چندرسانه‌ای با نمایشگر همه جانبه و صدای استریو عرضه کرده است. Samsung Galaxy Tab A۷ از یک صفحه نمایش بزرگ ۱۰.۴ اینچی با بلندگوهای چهارگانه تنظیم شده توسط Dolby Atmos به عنوان ویژگی های اصلی خود بهره می‌برد. در این گزارش همه آنچه در مورد مشخصات اصلی آخرین تبلت سامسونگ باید بدانیم گفته شده است:



مشخصات و ویژگی‌های Samsung Galaxy Tab A۷

تبلت Samsung Galaxy Tab A۷ به نمایشگر ۱۰.۴ اینچی با پنل TFT مجهز شده است. صفحه نمایش دارای رزولوشن ۲۰۰۰ × ۱۲۰۰ پیکسل است و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن ۸۰ درصد است و این تبلت توسط پردازنده Qualcomm Snapdragon ۶۶۲ SoC هدایت می شود، سامسونگ Galaxy Tab A۷ را در یک پیکربندی واحد با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد و فضای ذخیره سازی داخلی می تواند تا ۱ ترابایت افزایش یابد.

از نظر دوربین ، Galaxy Tab A۷ دارای یک تک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پنل عقب و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو برای ثبت تصاویر سلفی است. انرژی این تبلت یک باتری عظیم ۷۴۰۴ میلی آمپری است و سامسونگ اظهار داشت که این تبلت دارای یک ویژگی شارژ سریع است.



قیمت Samsung Galaxy Tab A۷

سامسونگ تبلت اقتصادی Galaxy Tab A۷ را با رنگ‌های خاکستری تیره ، نقره‌ای و طلایی ارائه می‌دهد. این دستگاه فقط در مدل های Wi-Fi و LTE ارائه می شود که به ترتیب ۱۷۹۹۹ و ۲۱۹۹۹ روپیه قیمت دارند. این تبلت از امروز در Samsung.com در دسترس خواهد بود و در فروشگاه های خرده فروشی و درگاه های اینترنتی معتبر آماده فروش است، سامسونگ همچنین صفحه کلید رسمی را به ارزش حداکثر ۲۰۰۰ روپیه به مشتریان پیش رزرو ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.