افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در صحبت با ناظر بازی‌مان برابر النصر عربستان درباره یکسری مسائل مانند دمای ورزشگاه تذکراتی دادیم.

 پیروانی: پرسپولیس نماینده ایران است و امیدوارم اتفاقات خوبی برای‌مان رقم بخورد/ تذکراتی به ناظر بازی با النصر عربستان دادیم

قدس آنلاین؛ افشین پیروانی درباره صحبت‌هایش با ناظر دیدار پرسپولیس - النصر اظهار داشت: با توجه به اینکه جلسات مدیران تیم غیرحضوری و به صورت آنلاین برگزار می‌شود، ناظر بازی به صورت حضوری پیش ما آمد و در مورد بحث‌هایی مثل زمان بازی و بازی‌های گذشته صحبت‌هایی را مطرح کرد. یکسری تذکرات را آنها به ما دادند و ما هم یکسری تذکرات را گوشزد کردیم، مثل دمای ورزشگاه که یک روز سرد است و یک روز گرم.

وی افزود: البته یک گله‌ای هم از ناظر بازی با النصر کردیم و گفتیم که زودتر از ما و شما یکسری افراد دیگر متوجه می‌شوند که داور بازی چه کسی است! مثلاً در بازی قبل ما خودمان ظهر بازی فهمیدیم که داور کیست، ولی یکسری رسانه‌های غیرایرانی از قبل متوجه شده بودند. حتی برای بازی با النصر هم من از طریق رسانه‌های خارجی متوجه شدم داور بازی چه کسی است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این خیلی قشنگ نیست که مسئولان پرسپولیس ندانند، ولی افرادی در کشورهای دیگر از نام داور باخبر باشند. ما این مسائل را گوش‌زد کردیم و ناظر بازی هم یادداشت کرد. من حتی عکس داور بازی فردا را هم به او نشان دادم. خود او هم قبول کرد. به‌هرحال امیدوارم اتفاقاتی بیفتد که به نفع فوتبال ما و کشورمان باشد. ما الان نماینده ایران هستیم و امیدوارم اتفاقات خوب برای‌مان رقم بخورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.