مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: تمام پرچم‌های نصب شده در میادین و پل‌های این شهر با پرچم‌های سیاه تعویض شد.

پرچم‌های میادین مشهد به رنگ سیاه درآمد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا صحراگرد افزود: علاوه بر فضاسازی شهری، تمام معابر سطح شهر نیز شست و شو شده و بیش از ۲۰۰ کارگر برای خدمات دهی در عرصه میدان شهدا، خیابان آیت الله شیرازی، خیابان امام رضا (ع) و خیابان طبرسی مشهد مستقر می‌شوند.

وی ادامه داد: انتقال وضو خانه سیار به عرصه میدان شهدا و هماهنگی برای همکاری در برگزاری نماز اربعین در این میدان از دیگر برنامه‌های شهرداری است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از ارتقای ایمنی و امنیت در زیرگذرهای سطح شهر با استفاده از روش‌های گوناگون خبر داد و گفت: زیرگذرهای شهری در راستای کنترل رفت و آمد شهروندان و کاهش تصادفات از اهمیت بسیار برخوردار است و امنیت آنها به ویژه هنگام تاریکی هوا، همواره یکی از مهم ترین دغدغه‌های مدیریت شهری است.

وی افزود: بازدید شبانه روشنایی زیرگذرها در دستور کار ناظرین مناطق قرار دارد و در صورت مشاهده هرگونه نقص در سیستم روشنایی، موارد جهت رفع نقص به ادارات خدمات شهری منطقه اطلاع رسانی می‌شود.  

صحراگرد ادامه داد: اقداماتی نظیر رنگ آمیزی روشن و فسفری برای زیرگذر بولوار کلانتری، نصب پروژکتورهای مخصوص در ورودی زیرگذرها نظیر زیرگذر بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و بررسی واگذاری  قسمتی از زیرگذرها به صنوف مختلف به صورت آزمایشی در حال انجام است.

وی گفت: شهرداری با صرف هزینه بسیار روشنایی زیرگذرها را تکمیل می‌کند اما بررسی‌ها نشان می‌دهد بالغ بر  ۹۵ درصد خاموشی‌های زیرگذرها به دلیل سرقت و تخریب تجهیزات روشنایی آنهاست.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مشکل در این خصوص با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس بگیرند.

بیش از ۱۲۰ زیرگذر و پل هوایی عابر پیاده در شهر مشهد وجود دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.