رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد بابیان اینکه توصیه اکید این است که افراد در مراسم تشییع پیکر و تجمع‌هایی از این قبیل شرکت نکنند، گفت: شهروندان از فضای مجازی به مرحوم شجریان ابراز ارادت کنند.

شهروندان از فضای مجازی به مرحوم شجریان ابراز ارادت کنند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد، دکتر علی بیرجندی در بیانیه‌ای از شهروندان درخواست کرد از طریق فضای مجازی در مراسم تشییع را به‌صورت مجازی پیگیری کنند.

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله ایمن را برای همه تجمع‌های اجباری توصیه می‌کنیم، اما برای این مورد توصیه ما این است که همه سعی کنند از طریق فضای مجازی مراسم را دنبال کنند و ابزار ارادت داشته باشند.

وی ادامه داد: شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا در کشور ما در وضعیت ویژه‌ای قرار دارد؛ به‌طوری‌که طی دو روز اخیر ما بیشترین میزان مرگ‌ومیر در سطح دنیا را شاهد بوده‌ایم.

بیرجندی نژاد بیان کرد: افسوس و صد افسوس که در این روزهای کرونایی هر تجمعی برابر با داغداری خانواده‌های زیادی که این بیماری هزارچهره عزیزانشان را ناجوانمردانه به آغوش خاکی خواهد کشاند، است و آسمانی شدن همکاران پزشک، پرستار و سایر کادر بهداشت و درمان در این روزها گواه این ادعا است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.