توییتر اعلام کرد که اجازه نخواهد داد ترامپ یا بایدن در روز انتخابات پیروزی تایید نشده را اعلام کنند.

توییتر: ترامپ و بایدن اجازه ندارند در روز انتخابات پیروزی تایید نشده اعلام کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر، توییتر اجازه نخواهد داد ترامپ یا بایدن در روز انتخابات پیروزی تایید نشده را اعلام کنند.

علاوه بر این، هر توییتی که بخواهد در انتخابات ۳ نوامبر دخالت کند حذف خواهد شد.

توییتر تعدادی از قوانین جدیدی را که این پلتفرم رسانه های اجتماعی برای انتخابات آینده آمریکا اجرا می کند، معرفی کرد.

آنچه که شاید جالبترین تغییر باشد این است که توئیتر به «دونالد ترامپ» و «جو بایدن» اجازه نمی دهد بدون تایید رسمی مضاعف، پیروزی را اعلام کنند.

در قانون جدید در وبلاگ توییتر آمده است: افراد در توییتر، از جمله نامزدهای انتخاباتی، نباید پیش از اعلام رسمی برنده شدن، ادعای پیروزی در انتخابات را داشته باشند.

برای تعیین نتایج یک انتخابات در ایالات متحده، ما باید یک اعلامیه از مقامات انتخابات ایالتی، یا یک انتشار عمومی از حداقل دو رسانه معتبر ملی کثیر الانتشار که در انتخابات مستقل عمل می کنند، داشته باشیم.

توییت هایی که شامل ادعاهای پیش از موعد باشند، برچسب گذاری شده و افراد را به صفحه رسمی ما در انتخابات ایالات متحده هدایت می کنند.

علاوه بر این، هر توییتی که بخواهد در انتخابات ۳ نوامبر دخالت کند حذف خواهد شد.

توئیت هایی که به منظور تحریک دخالت در روند انتخابات یا در اجرای نتایج انتخابات، از جمله اقدامات خشونت آمیز منتشر شوند، منوط به حذف خواهند بود. این قانون همه رقابت های کنگره و انتخابات ریاست جمهوری را شامل می شود.

پلتفرم رسانه های اجتماعی همچنین در حال افزایش نظارت و هشدارهای بیشتر در مورد توییت های گمراه کننده است.

تا کنون چندین پست از ترامپ به دلیل اطلاعات گمراه کننده و نادرست در مورد انتخابات و بیماری همه گیر ویروس کرونا برچسب گذاری شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.