معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: از لحاظ استانداری هیچ موضوعی مبنی بر لغو دورکاری به دستگاه ها ابلاغ نشده است و از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون وجود داشته است.

 دورکاری در خراسان رضوی لغو نشده است

کوکب موسوی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: دورکاری کارمندان در خراسان رضوی از زمان شیوع کرونا وجود داشته و تاکنون نیز لغو نشده است.

وی با بیان اینکه کاهش تعداد کارکنان و کاهش ساعت کاری  لغو شده اما دورکاری همچنان پابرجا است، تصریح کرد: به دستگاه های اجرایی خراسان رضوی طی دو مرحله این موضوع را ابلاغ کرده ایم به طوری که کسانی که واجد شرایط دورکاری هستند و تجهیزات لازم که حداکثر یک دستگاه کامپیوتر است را در اختیار دارند  با اولویت کارمندان دارای بیماری زمینه ای و همچنین مادران دارای فرزند خردسال می توانند دورکاری کرده و وظایف خود را در منزل انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه منعی برای دورکاری کارمندان وجود ندارد مگر اینکه دستگاه مربوطه زیرساخت های لازم را برای این موضوع در اختیار نداشته باشد، افزود: بخش نامه دورکاری کارمندان یک بار در خردادماه و یک بار هم حسب درخواست برخی از کارکنان بویژه خانم ها برای اجرای وظایف خود از این طریق  در تابستان به دستگاه ها بر اجرای بخش نامه سازمان امور اداری و استخدامی برای دورکاری کارکنان تاکید شده است که ممنوعیتی برای  دورکاری کارمندان وجود ندارد.  

وی ادامه داد: اگر در دستگاهی دورکاری اجرا نمی شود تصمیم داخلی خود ان سازمان بوده است زیرا از لحاظ استانداری هیچ موضوعی مبنی بر لغو دورکاری به دستگاه ها ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.