یحیی گل محمدی با توجه به شرایط پرسپولیس و به زعم این موضوع که تا بهبود مصدومیت محمد انصاری تیم در کوران مسابقات قرار خواهد گرفت، این مدافع را در لیست عدم نیاز خود برای فصل آینده قرار داده است.

یحیی انصاری را کنار گذاشت، پیروانی ابلاغ کرد

به گزارش قدس آنلاین، ورزش سه نوشت در شرایطی که انصاری دوران بعد از عمل جراحی خود را پشت سر می‌گذارد، کادرفنی به او اعلام عدم نیاز کرده است.

با این حال باشگاه پرسپولیس و مدیریت این تیم علیرغم مراجعه چند باره این مدافع که در تمرینات دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، هنوز پاسخ روشنی نداده است. انصاری تاکنون در چند مرحله برای دریافت پاسخ روشنی در این زمینه راهی باشگاه شده است اما با پاسخ باشگاه برای دریافت رضایتنامه و فسخ قرارداد مواجه نشده است.

یحیی گل محمدی نیز در مصاحبه روز گذشته خود مدعی شد که این بازیکن به دلیل آسیب دیدگی و دوری طولانی مدت در لیست او قرار ندارد. با این حال انصاری که امروز بار دیگر برای دریافت پاسخ راهی باشگاه شده بود، در گفتگوی کوتاهی که داشت مدعی شد این ابلاغ برای عدم حضور در تمرین از سوی افشین پیروانی به او اعلام شده است. در صورتی افشین پیروانی به عنوان سرپرست تیم، دستور و تدابیر فنی تیم را به اجرا در آورده است. 

کادرپزشکی معالج محمد انصاری اما به این بازیکن اعلام کرده او در پایان آذر کاملا بهبودی خود را به دست خواهد آورد و از دی ماه نیز قادر به بازگشت و بازی خواهد بود. با این حال یحیی گل محمدی به زعم اینکه او را تا پایان فصل در اختیار ندارد، او را در لیست عدم نیاز قرار داده است تا شماره 15 سرخ‌ها در آستانه جدایی قرار داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.