گوگل بلندگو هوشمند جدید Google Nest Audio خود را عرضه کرد.

بلندگوی هوشمند Google Nest Audio راه اندازی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، هفته گذشته ، گوگل از Pixel ۵ و Pixel ۴a ۵G به همراه دو دستگاه دیگر رونمایی کرد که این دستگاه ها Chromecast با Google TV و بلندگوی هوشمند Nest Audio بود. غول موتور جستجو اکنون قیمت Nest Audio را برای بازار هند اعلام کرده است. اسپیکر هوشمند به عنوان بخشی از فروش Big Billion Days Flipkart در ابتدا در این کشور به فروش می رسد و سپس در آسیا و خاورمیانه عرضه خواهد شد.

بلندگوی هوشمند Nest Audio جانشین بلندگوی هوشمند Google Home است که در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد. جدیدترین نسخه در مقایسه با نسخه قبلی خود دارای چندین ویژگی جدید است، این بلندگوی هوشمند Nest Audio بین Nest Mini و Google Home Max قرار دارد.



مشخصات و ویژگی‌های Google Nest Audio

گجت Google Nest Audio از بدنه ای با پارچه استفاده می کند که در Nest Mini نیز یافت می شود. برخلاف طراحی سطح صفحه لمسی شیب دار Google Home ، از طراحی استوانه ای شکل برخوردار است. دکمه های کنترل لمسی خازنی شامل حالت بی صدا ، پخش / مکث ، افزایش صدا و کاهش صدا در بالای دستگاه قرار دارند.

در قسمت صدا ، Nest Audio یک تویتر ۱۹ میلی متری ، ۷۵ میلی متری میانی ساب ووفر و سه میکروفون را در خود جای داده است، این اسپیکر هوشمند قادر به تولید ۷۵ درصد صدای بلندتر با ۵۰ درصد بیس قوی تر از Google Home است. Nest Audio دارای حالت های صدای Ambient EQ و Media EQ است. مورد اول می تواند به طور خودکار میزان صدا را با توجه به نویز پس زمینه تنظیم کند در حالی که ویژگی دوم بسته به نوع محتوای مصرفی تنظیمات صدا را انجام می دهد.



دستگاه Google Nest Audio از Chromecast داخلی برای پخش محتوا و همچنین یک دستیار Google یکپارچه برخوردار است. این بلندگو می تواند از طریق دستورات صوتی لوازم خانگی هوشمند مانند تلویزیون و لامپ های هوشمند را کنترل کند. درمورد مشخصات اصلی ، Google Nest Audio از پردازنده چهار هسته ای Cortex-A۵۳ با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز بهره می برد و از ویژگی های آن می توان به بلوتوث ۵.۰ و اتصال Wi-Fi دو بانده اشاره کرد.

قیمت بلندگو Google Nest Audio

اسپیکر هوشمند Google Nest Audio دارای برچسب ۷،۹۹۹ روپیه است اما با قیمت ویژه ۶،۹۹۹ روپیه در Flipkart در دسترس خواهد بود. Nest Audio به زودی در خرده فروشی ها در دسترس قرار می گیرد و این دستگاه در گزینه های رنگی Chalk و Charcoal به کاربران ارائه می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.