بخشدار احمدآباد یکی از مشکلات عمده این بخش را عدم دسترسی درست به اینترنت برشمرد و گفت: در سال جاری سه ایستگاه دکل مخابراتی ایرانسل نصب شده که روستاهایی مانند ده سرخ به خوبی از اینترنت بهره‌مند شدند، اما در برخی نقاط ضعف وجود دارد مانند روستای پیوه‌ژن که آنتن دهی در آنجا خوب نیست و نیاز به تقویت دارد، این موضوع در حال بررسی است.

موضوع اینترنت روستای پیوه‌ژن بخش احمدآباد شهرستان مشهد در حال بررسی است

به گزارش قدس آنلاین، چند روز پیش فیلمی با عنوان «درس‌ خواندن کنار جاده! / مشکل اینترنت روستای پیوه‌ژن مشهد دانش‌آموزان را کنار جاده کشاند» منتشر شد.

برای اطلاع از شرایط اینترنت بخش احمدآباد به ویژه‌ روستای پیوه‌ژن، به سراغ بخشدار احمدآباد رفتیم و موضوع را با وی در میان گذاشتیم.

حمید مرداخواه در گفت‌وگو با  فارس  اظهار کرد: با توجه به استعلامی که از مخابرات، دهیار و شورا گرفتیم، مخابرات ادعا می‌کند که در روستای پیوه‌ژن پورت خالی دارند، اما شورا می‌گوید ۴۷ پورتی که در این منطقه وجود دارد تکمیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: واقعیتی که وجود دارد این است که به دلیل شرایط اقلیمی روستاهای احمدآباد و قرار گرفتن روستاها در دره‌های مختلف اینترنت مخابرات و «ای دی اس ال» بیشتر از اپراتورهای همراه اول و ایرانسل جواب می‌دهد.

بخشدار احمدآباد با اشاره به اینکه بیشتر نقاط کوهستانی در این منطقه اینترنت ضعیفی دارند، بیان کرد: اینترنت روستاهای پیوه ژن، کجالنگ و زیارت را به وسیله «ای دی اس ال» تأمین می‌کنیم، اما کیفیتش پایین است و همه متقاضی پورت هستند.

مرادخواه در خصوص فیلم منتشر شده هم تصریح کرد: ماجرا به آن شکلی که دوستان می‌گویند نیست، ظاهراً در آن ایام انتظار داشتند خانه باغ‌ها کابل کشی شود یا از «ای دی اس ال» بهره‌مند شوند، شاید حدود ۵۰ درصد از مردم روستای پیوه ژن در خانه باغ زندگی می‌کنند.

عدم دسترسی به اینترنت یکی از مشکلات عمده بخش احمدآباد است

وی یکی از مشکلات عمده بخش احمدآباد را عدم دسترسی درست به اینترنت برشمرد و گفت: در سال جاری سه ایستگاه دکل مخابراتی ایرانسل نصب شده که روستاهایی مانند ده سرخ به خوبی از اینترنت بهره‌مند شدند، اما در برخی نقاط ضعف وجود دارد مانند روستای پیوه‌ژن که آنتن دهی در آنجا خوب نیست و نیاز به تقویت دارد.

بخشدار احمدآباد افزود: فیلم گرفته شده را تأیید و یا رد نمی‌کنیم و مخابرات باید پاسخگو باشد، موضوع پورت‌های خالی را در هفته جاری به صورت کارشناسی بررسی می‌کنیم تا به پاسخ مطلوبی برسیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.