مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با حضور در منزل شهید فخری‌زاده با خانواده وی دیدار و مراتب همدردی و تسلیت مقام معظم رهبری را ابلاغ کرد.

پیام همدردی و تسلیت مقام معظم رهبری برای خانواده شهید فخری زاده

قدس آنلاین:  علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل امروز(سه شنبه) با حضور در منزل شهید فخری‌زاده با خانواده وی دیدار و مراتب همدردی و تسلیت مقام معظم رهبری را ابلاغ کرد.

ولایتی در این دیدار که ریاست دانشگاه آزاد اسلامی نیز حضور داشت ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند برجسته و ممتاز عرصه هسته‌ای و دفاعی کشور، گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام شهادت شهید دکتر فخری‌زاده فرمودند «این عنصر علمی کم‌نظیر جان عزیز و گرانبها را به‌ خاطر تلاش‌های علمی بزرگ و ماندگار خود، در راه خدا مبذول داشت» و بر پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن و پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ بخش‌هایی که این شهید عزیز در آن ها فعالیت داشتند، تاکید فرمودند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل بر ادامه راه شهید فخری‌زاده تأکید کرد و خطاب به همسر این شهید بزرگوار، گفت: شما در زندگی وی نقش بی بدیلی داشتید و از خداوند متعال می‌خواهیم تا بتوانیم ادامه دهنده خوبی برای آن شهید عزیز باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.