همدان -نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت :طرح جدید خانه دارشدن مردم در مجلس تصویب شد.

افراد فاقد مسکن در زمین رایگان و تسهیلات ارزان دریافت می کنند

به گزارش قدس آنلاین ، حجت الاسلام «احمدحسین فلاحی» ظهر شنبه در  نشست خبری با اصحاب اظهار کرد: براساس طرح تصویب شده، به افراد فاقد مسکن در کشور زمین رایگان و تسهیلات ارزان قیمت واگذار می شود.

فلاحی افزود : در طرح جدید تصویب شده در مجلس مشکلات و نواقص طرح مسکن مهر بررسی و رفع شده که البته این طرح ارتباطی با طرح اقدام ملی مسکن ندارد. 

وی با اشاره به افزایش لجام گسیخته قیمت مسکن در کشور، گفت : یکی از اهداف مهم تصویب این طرح در مجلس شورای اسلامی، کاهش قیمت مسکن در کشور است، کهقیمت مسکن در شهر همدان بسیار بالاست و این شهر را می توان یکی از گرانترین شهرهای کشور در این زمینه دانست به نحوی که قیمت مسکن در شهر همدان با تهران به عنوان پایتخت کشور برابری می کند.

نماینده مردم همدان فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکونی خالی در کشور وجود دارد که طرح مالیات بر این املاک نیز به تازگی تصویب شده که پرداخت آن به صورت پلکانی محاسبه می شود.

فلاحی گفت: با وجود مشکلات اقتصادی موجود طرح های کلانی در کشور به ثمر نشست و این اقدامات باید اطلاع رسانی شود تا مردم بیش از این ناامید نشوند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به مشکلات شبکه شاد نیز اشاره کرد و گفت: زیرساختهای آموزش مجازی در کشور به اندازه کافی فراهم نیست و برخی تاسیسات نیز فرسوده و نیازمند بازسازی است. حجت الاسلام فلاحی افزود: سه میلیون و ۵۰۰ هزار دانش‌آموز فاقد امکانات سخت‌افزاری مناسب برای بهره مندی از آموزش مجازی هستند که از این تعداد ۲۲ هزار نفر در استان همدان حضور دارند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.