تلویزیون شیائومی Mi QLED ۴K با Dolby Vision و Android TV ۱۰ راه اندازی شد.

نگاهی به مشخصات تلویزیون جدید ۴K شیائومی +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، شیائومی از Mi QLED TV ۴K به عنوان اولین تلویزیون هوشمند خود با صفحه QLED در هند رونمایی کرده است. تلویزیون Mi QLED مجهز به فیلتر نقطه کوانتومی در مقایسه با نمایشگر LED معمولی، رنگ‌های خالص تولید می کند. مدل ۵۵ اینچی که امروزه بسیار محبوب شده است به سایر ویژگی های کلیدی مانند تراشه MEMC ، بلندگوهای ۳۰ وات ، Android TV ۱۰ و موارد دیگر مجهز است.

شیائومی اکنون جزو برندهای پیشرو در بازار تلویزیون‌های هوشمند است. در ماه‌های اخیر ، این برند چینی طیف گسترده‌ای از تلویزیون‌های مانند شیائومی Mi TV ۴ ، Mi TV ۴A ، Mi TV ۴X و Mi TV ۴A Horizon Edition را راه اندازی کرده است.

مشخصات و ویژگی‌های تلویزیون شیائومی Mi QLED



تلویزیون ۵۵ اینچی Mi QLED نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۶ درصدی را ارائه می‌دهد و از حاشیه های بسیار باریکی برخوردار است. این دستگاه از رزولوشن ۴K UHD ، ۱۰۰ طیف رنگی NTSC ، Dolby Vision ، HLG ، HDR۱۰ و HDR۱۰ + پشتیبانی می‌کند، درضمن تراشه MEMC می‌تواند محتوا را با نرخ فریم نرم تر برای تجربه بهتر مشاهده افزایش دهد.

تلویزیون از یک قاب آلیاژ آلومینیومی برخوردار است، در عقب از ساختار فیبر کربن استفاده شده است و استند موجود آن شامل فلز است.



تلویزیون Mi QLED برای داشتن یک تجربه صوتی با کیفیت مجهز به ۴ بلندگوی تمام برد و ۲ تویتر است که خروجی صدای ۳۰W تولید می‌کنند. حفره بلندگو ۱L به شما امکان می‌دهد عملکرد صوتی مشابه سینما خانواده را داشته باشید.

تلویزیون Mi QLED با Android TV ۱۰ و PatchWall UI همراه است. گزینه دوم ویژگی های اضافی مانند توصیه های هوشمند ، حالت کودکان ، جستجوی جهانی و موارد دیگر را به همراه دارد و این تلویزیون با پشتیبانی از Google Assistant و Chromecast ارائه می‌شود. تلویزیون هوشمند جدید شیائومی مجهز به ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است و از پردازنده ۶۴ بیتی چهار هسته‌ای MTK A۵۵ بهره می‌برد.



حالا نوبت به بررسی پورت‌های دستگاه می‌رسد ، تلویزیون Mi QLED دارای گزینه هایی نظیر، ۳ پورت HDMI ۲.۰ ، ۲ پورت USB ۲.۰ ، پورت خروجی نوری ، اتصال RJ۴۵ ، کابل آنتن و جک صوتی ۳.۵ میلی متری است. این تلویزیون همچنین از استاندارد e-ARC برای کنسول‌های نسل بعدی پشتیبانی می کند. در قسمت اتصالات ، تلویزیون Mi QLED از بلوتوث ۵.۰ و Wi-Fi دو بانده با ۲ × ۲ پشتیبانی می کند. کنترل از راه دور که با تلویزیون Mi QLED ارائه می شود دارای دکمه‌های اختصاصی برای دستیار Google ، Netflix و Prime Video است.

قیمت تلویزیون شیائومی Mi QLED

تلویزیون شیائومی Mi QLED حدود ۷۵۰ دلار قیمت دارد. این تلویزیون هوشمند جدید، برای اولین بار از ۲۱ دسامبر ، ساعت ۱۲ از طریق Mi.com و Flipkart برای خرید در دسترس است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    0 0
    ممنون از اطلاع رسانی شما