خودرو اپل احتمالاً در سال ۲۰۲۱ رونمایی خواهد شد.

خودرو اپل دو سال زودتر عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، گفته می شود که ایلان ماسک مالک Tesla و یکی از ثروتمندترین مرد دنیا قصد فروش Tesla به اپل را دارد، شایعات مبنی بر اینکه ایلان ماسک ، رئیس تسلا ، سعی در فروش تسلا به اپل را دارد، تنها یک شایعه نیست و این اطلاعات توسط خود ماسک تأیید شد.

چندی پیش خبرنگاران سعی کردند با تماس به تیم کوک مدیر اپل، صحت این ماجرا را جویا شوند، اما کوک از صحبت سرباز زد و حاضر نشد در این مورد صحبت کند.



علاوه بر این ، ماسک صحت گزارش اخیر در مورد باتری "تک سلولی" را که اپل برای خودروی الکتریکی خود تولید می کند زیر سوال برد. یادآوری خواهیم کرد که اخیراً معلوم شد که اپل انتظار دارد با استفاده از ساختار جدید باتری مبتنی بر فسفات آهن لیتیوم (LFP) ، "به طور بنیادی" هزینه‌ها را کاهش دهد و بهره وری خودرو را افزایش دهد.

ماسک یادآوری کرد که تسلا در حال حاضر از باتری های LFP در وسایل نقلیه الکتریکی خود استفاده می کند که در شانگهای تولید می‌شوند، اما گفت که طراحی یک سلول "امکان پذیر نیست" زیرا باتری ولتاژ بسیار کمی را تحویل می‌دهد. رئیس تسلا اظهار داشت که باتری اپل هنوز سلول‌هایی را به هم متصل می‌کند.



خودرو Apple در سال ۲۰۲۱ ، دو سال جلوتر از برنامه اصلی رونمایی می‌شود

برخی از شرکت های سازنده تلفن‌های هوشمند و فناوری، در زمینه های دیگر فناوری سرمایه گذاری بالایی انجام می‌دهند تا وابستگی خود را هم به تلفن‌های هوشمند کاهش دهند. این حرکتی است که در سال ۲۰۲۰ قوت بیشتری گرفت ، اما شرکت‌های زیادی وجود دارند که برای برخی از آنها در محدوده‌های غیرمعمول سرمایه گذاری کرده‌اند. اپل یکی از مرتبط ترین شرکت های فناوری است. این شرکت به دلیل بخش‌های مک، آیفون و آیپد معروف است ، اما این شرکت در چندین بخش دیگر نیز حضور دارد.

از سالها پیش این یک واقعیت شناخته شده است که اپل در بخش خودرو برای تولید به اصطلاح Apple Car سرمایه گذاری کرده است. تاکنون همه چیز در مورد این شایعات صحت داشته است اما اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت مستقر در کوپرتینو واقعاً به عرضه اولین خودروی خود نزدیک است.

طبق یک گزارش جدید ، خودروی الکتریکی این شرکت که مدتهاست شایعه شده احتمالاً در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می شود. این اتفاق حداقل دو سال قبل از برنامه اصلی اپل است. به هر حال ، شایعات قبلی حاکی از راه اندازی تا پایان سال ۲۰۲۳ بود. طبق گزارشی از EconomicDailyNews ، اپل ممکن است اولین خودروی خود را سال آینده وارد بازار کند. این گزارش ادعا می کند که تولیدکنندگان و تأمین کنندگان این شرکت در تایوان در حال آماده سازی برای افزایش تولید اجزای "Apple Car" از اوایل سه ماهه دوم سال آینده هستند. ظاهراً ، این شرکت قبلاً آزمایش نمونه‌های اولیه جاده‌ای کالیفرنیا در ایالات متحده را آغاز کرده است.

در سال ۲۰۱۷ ، این شرکت مجوز خود را از کالیفرنیا DMV گرفت تا اتومبیل های خودران خود را آزمایش کند. این اولین بار در ماشین SUV از یک برند دیگری مشاهده شد که به فناوری LiDAR مجهز شده بود. گزارش های مختلف نشان می دهد Apple Car در بازه سال های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۵ عرضه می شود ، اما آخرین گزارش تأیید می‌کند که اتومبیل جدید اپل زودتر از آنچه انتظار داشتیم عرضه می‌شود و آژانس تایوانی مدیر خود را که نامش از یکی از تولیدکنندگان بزرگ تایوانی است ، به عنوان منبع خود ذکر کرد.



خودرو Apple ممکن است در سپتامبر ۲۰۲۱ عرضه شود

به گفته مدیر اپل، این شرکت هدف خود را در سپتامبر ۲۰۲۱ قرار داده است. آیفون‌ها هم معمولاً در ماه سپتامبر عرضه می شوند و فقط در سال جاری به دلیل شیوع COVID-۱۹ و چالش‌های بی شماری که توسط آن تحمیل شد، تغییر کرده است. اگر خودرو اپل در سپتامبر سال آینده رونمایی شود ؛ در این صورت یکی از مهیج ترین ماه ها برای دوستداران فناوری و مخصوصاً طرفداران اپل خواهد بود.

البته ، شیوع ویروس منحوس COVID-۱۹ همچنان رفع نشده است، بنابراین چالش های مشابهی که امسال وجود دارد ، می تواند در سال آینده پیش بیاید. بنابراین ، ممکن است این گزارش و اطلاعات منتشر شده با یک سری تغییرات مواجه شود و خودرو اپل ممکن است از فناوری چشمگیری برخوردار باشد اما هنوز نمی‌توانیم به صورت دقیق در مورد آن صحبت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.