رییس انجمن کوراش خراسان رضوی گفت: ۹ نفر از کوراش کاران این استان برای حضور در مسابقات ۲۰۲۱ آسیایی تایلند به نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.

۹ خراسانی به اردوی تیم ملی کوراش دعوت شدند

به گزارش قدس آنلاین، محمد زند روحانی  افزود: مصطفی و مجتبی اسکندری از قوچان، مجتبی زمانی و امید تیزتک، محمد نیک سرشت، کامران رستمی، جعفر پهلوانی و حیدر زحمتکش از مشهد و جلال نیکوفر از چناران دعوت شدگان به این اردو هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۳۴ نفر به این اردو دعوت شده‌اند ادامه داد: اردوی انتخابی تیم ملی از سیزدهم تا ۲۵ دی ماه در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

رییس انجمن کوراش خراسان رضوی گفت: اردوی کوراش‌کاران به منظور انتخاب ورزشکاران برای اعزام به بازی‌های رزمی داخل سالنی آسیا است که اردیبهشت ماه سال آینده در تایلند برگزار می‌شود.

وی افزود: ورزشکاران دعوت شده قبل از حضور در اردو باید تست پی.سی.ار انجام دهند و در هنگام مراجعه به تیم بیش از ۷۲ ساعت از زمان آزمایش آنها نگذشته باشد.

زندروحانی ادامه داد: این استان در دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ جزو قطبهای برتر جودو و کوراش کشور بود و پس از چند سال رکود بار دیگر دوباره به جایگاه قبلی خود در کشور بازگشت و هم اکنون ملی پوشان بسیاری در این عرصه در استان فعالیت دارند.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.