امروزه که فشارهای اقتصادی موجب گران شدن محصولات و کالاهای مختلف شده است، انتظار افراد از خرید هر محصولی اصل و اورجینال بودن آن می‌باشد.

باکیفیت‌ترین تجهیزات الکتریکی را از کجا خریداری کنیم؟

اگر بخواهید یک فروشنده تجهیزات الکتریکی خوب شناخته شوید، آشنایی با نمایندگی اشنایدر برای شما ضروری خواهد بود. امروزه که فشارهای اقتصادی موجب گران شدن محصولات و کالاهای مختلف شده است، انتظار افراد از خرید هر محصولی اصل و اورجینال بودن آن می‌باشد. به همین جهت آشنایی با نمایندگی اشنایدر در ایران برای آن دسته از افراد که در حوزه فروش تجهیزات الکتریکی فعالیت دارند بسیار کمک کننده خواهد بود. نمایندگی اشنایدر در ایران که می‌تواند محصولات و تولیدات این شرکت خارجی را به صورت مستقیم ارائه کند، راهی مستقیم برای خرید تجهیزات الکتریکی اصل و با کیفیت می‌باشد، اما آیا می‌دانید نمایندگی معتبر اشنایدر در ایران کجاست؟ توصیه می‌کنیم ادامه‌ی مطلب را با دقت بخوانید.

ورود نمایندگی اشنایدر الکتریک به ایران

برای آنکه زمان ورود نمایندگی اشنایدر به ایران مشخص شود، لازم است تاریخچه‌ی شرکت اشنایدر الکتریک روشن شود. اشنایدر الکتریک نام شرکتی فرانسوی است که از اوایل قرن نوزدهم فعالیت رسمی خود را در حوزه صنایع فولاد و آهن آغاز کرد و در سال ۱۹۱۹ وارد عرصه تولید تجهیزات الکتریکی شد. ابتدای فعالیت اشنایدر الکتریک در حوزه تجهیزات برقی با تولید موتور الکتریکی و تجهیزات نیروگاهی بوده است، اما سال‌ها بعد با خریدن کارخانه‌های تله مکانیک اقدام به طراحی و تولید تجهیزات برقی ساختمانی نمود.

این شرکت با هدف توسعه و پیشرفت نمایندگی مستقیمی در نقاط مختلف جهان راه‌اندازی کرد تا بتواند تجهیزات الکتریکی تولید شده در شرکت را به صورت مستقیم به مصرف کنندگان در سراسر دنیا برساند. این عملکرد به صورت دوجانبه دارای سود و منفعت بسیاری بوده است؛ چراکه هم میزان فروش محصولات اشنایدر الکتریک افزایش یافت و هم مصرف کنندگان کالا و محصولی باکیفیت را در اختیار خواهند داشت. در میان تجهیزات الکتریکی چینی و تقلبی موجود در بازار وجود یک نمایندگی اشنایدر برای عرضه محصولات اصل و با کیفیت لازم ضروری خواهد بود. به همین جهت نمایندگی اشنایدر در ایران از سال ۱۳۵۴ راه‌اندازی شده و موجبات پیشرفت صنعت برق را فراهم نمود.  

کاربردی‌ترین تجهیزات الکتریکی اشنایدر الکتریک

اشنایدر الکتریک که در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی ساختمانی فعالیت دارد، محصولات بسیاری را طراحی و تولید می‌کند که هر یک دارای قابلیت‌های خاصی هستند. کلیه‌ی تولیدات شرکت اشنایدر الکتریک کاربردی و خاص هستند، اما دو مورد از پرکاربردترین تولیدات اشنایدر الکتریک که می‌توانید از نمایندگی اشنایدر خریداری کنید به شرح زیر می‌باشد:

سافت استارتر:

سافت استارتر یکی از تولیدات خاص شرکت اشنایدر الکتریک است که برای راه اندازی الکتروموتورهای ۳فاز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شرکت معتبر سافت استارتر را در دو مدل آنالوگ و دیجیتال طراحی و تولید کرده که از این میان آنلوگ برای موتورهای تک فاز و سه فاز تولید شده که کاربرد آن سبک باشد. سافت استارتر دیجیتال هم برای موتورهای ۳فاز که کاربرد آن متوسط رو به بالا است طراحی و تولید شد. از آنجا که سافت استارتر یکی از مهم‌ترین تجهیزات الکتریکی به شمار می‌رود، لازم است آن را به صورت اورجینال فقط و فقط از نمایندگی اشنایدر خریداری نمائید.

کلید هوایی:

از دیگر تجهیزات کاربردی شرکت اشنایدر الکتریک می‌توان به کلید هوایی اشاره کرد، کلید هوایی که به صورت اتوماتیک فشار ضعیف طراحی شده برای استفاده در آمپرهای بالا بسیار مناسب می‌باشد. نام اصلی کلید هوایی در واقع کلیدهای مدارشکن قدرت هوایی می‌باشد و اطفاء جرقه در ساختار این کلید در هوای آزاد صورت می‌پذیرد. بنابراین به وضوح روشن است که علت نامگذاری کلید هوایی همین نوع عملکرد آن می‌باشد. کلید هوایی که به دو صورت دستی و خودکار عمل می‌کنند به عنوان یک محافظ برای مدار مورد استفاده قرار می‌گیرد و در اصل وظیفه‌ی سنگینی را بر عهده دارد.

افزون بر دو محصول فوق محصولات دیگری نظیر کلید حرارتی، کلید اتوماتیک، کلید مینیاتوری، سوئیچ سلکتور، محافظ جان و...نیز در شرکت اشنایدر الکتریک تولید و به بازار عرضه می‌شود که برای خرید نمونه‌ی اصلی آن‌ها بهترین مرجع خرید نمایندگی اشنایدر خواهد بود. اهمیت خرید از نمایندگی اشنایدر از آن جهت است که این نوع تجهیزات برقی اگر درست عمل نکنند ممکن است برای جان و مال افراد آسیب‌هایی به همراه داشته باشند. بنابراین هر یک از محصولات اشنایدر الکتریک را به صورت جزئی یا کلی تنها از نمایندگی‌ اشنایدر در ایران خریداری نمائید.

تاثیر نمایندگی اشنایدر بر پیشرفت کسب و کارها

وجود نمایندگی اشنایدر در ایران برای آن دسته از صاحبان مشاغل و فروشگاه‎‌هایی که در زمینه فروش تجهیزات الکتریکی و برقی فعالیت دارند، کمک شایان توجهی محسوب می‌شود. به طور قطع فروشگاه الکتریکی که محصولات اصل و با کیفیت را به مشتری ارائه کند، افزایش فروش و افزایش مشتری خواهد داشت. بنابراین صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی با خرید مستقیم از نمایندگی اشنایدر در ایران می‌توانند به پیشرفت چشمگیری در زمینه فروش داشته باشند و در کسب و کار خود موفق عمل کنند. اگر شما هم صاحب یک فروشگاه لوازم الکتریکی هستید، از هم اکنون می‌توانید محصولات اشنایدر را از نمایندگی رسمی آن خریداری کنید.

نماینده انحصاری شرکت اشنایدر در تهران

نماینده‌ی مستقیم شرکت اشنایدر الکتریک در ایران فروشگاه صنعت روز می‌باشد که به صورت تخصصی در زمینه فروش محصولات اشنایدر الکتریک فعالیت دارد. صنعت روز به عنوان یک فروشگاه جامع و کامل ضمن تامین قطعات و ارائه به مشتریان، خدمات فروش و مشاوره پیش از فروش نیز به مشتریان خود ارائه می‌کند تا بتوانند ضمن انتخابی درست خریدی مطمئن را تجربه کنند. در نمایندگی اشنایدر فروشگاه صنعت روز هیچگونه محدودیتی نیز وجود ندارد، تمامی محصولات شرکت اشنایدر الکتریک برای خرید در این فروشگاه معتبر موجود می‌باشد، اما راحت‌ترین راهکار برای خرید محصولات اشنایدر الکتریک چیست؟

خرید اینترنتی از نمایندگی اشنایدر الکتریک

برای خرید محصولات اورجینال اشنایدر لازم نیست حتماً به تهران بروید تا بتوانید از نمایندگی رسمی اشنایدر خرید کنید. فروشگاه صنعت روز وبسایتی را راه‌اندازی کرده تا افراد از سراسر ایران بتوانند تجهیزات الکتریکی مورد نیاز خود را از نمایندگی انحصاری اشنایدر خریداری کنند. با خرید اینترنتی از نمایندگی اشنایدر، بدون دغدغه در منزل یا محل کار خود می‌توانید محصولات را به صورت اورجینال تحویل بگیرید. صنعت روز با تضمین اصالت کالا و تضمین قیمت همواره توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند، از طرفی این مجموعه با کارشناسان حرفه‌ای که دارد و با اتکا به تجربه بازرگانی خود بهترین و برترین نمایندگی اشنایدر در ایران شناخته می‌شود. برای دسترسی به کارشناسان و دریافت مشاوره فروش می‌توانید به واتس آپ این و یا به وب سایت این  مجموعه  نیزبه ادرس www.sanatrooz.com دسترسی پیدا کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.