مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از تولید نرم‌افزار «به‌سافت»، به‌روزترین و تخصصی‌ترین نرم‌افزار فروش کتاب و محصولات فرهنگی در کشور خبر داد.

تولید تخصصی‌ترین نرم‌افزار فروش محصولات فرهنگی توسط به نشر

به گزارش قدس آنلاین، حسین سعیدی با اشاره به خلأ عمیق یک نرم‌افزار تخصصی فروش حوزه کتاب گفت: به‌نشر با نزدیک به ۴۰ سال سابقه و دارا بودن بیش از ۳۰ فروشگاه و چندین انبار تأمین و توزیع کتاب در سراسر کشور، با در اختیار داشتن گروه برنامه‌نویسی حرفه‌ای، نرم‌افزار تخصصی فروش کتاب و محصولات فرهنگی «به‌سافت» را تولید کرده است.

وی ادامه داد: به‌نشر از سال ۱۳۷۹ با مشاوره و همکاری استادان دانشگاه فردوسی مشهد، اولین نسخه نرم‌افزار فروش کتاب را طراحی کرده است که در سال ۱۳۸۰ شروع به کار کرد. این نرم‌افزار علاوه بر فروشگاه‌ها و انبارهای شرکت به‌نشر، در اختیار سایر مراکز و فروشگاه‌های کتاب نیز قرار گرفت که با استقبال خوبی روبه‌رو شد.

مدیرعامل به‌نشر با اشاره به لزوم به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار فروش کتاب تصریح کرد: طی ۱۷ سال پشتیبانی، همواره سعی بر آن بود تا با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار، از آخرین روش‌های برنامه‌نویسی دنیا استفاده و نیازهای جدید بخش فروش نیز در توسعه‌های محصول گنجانده شود.

سعیدی درباره بازنویسی و طراحی دوباره نرم افزار تخصصی فروش کتاب بیان کرد: از سال ۹۴ با توجه به پیشرفت‌ روش‌های برنامه‌نویسی، گسترش نیازهای حوزه نشر و بازرگانی و افزوده شدن فروش محصولات فرهنگی علاوه بر کتاب، تصمیم گرفتیم نرم‌افزاری جدید را با پشتوانه تجربه چندین‌ساله و با تکیه بر توان و نیروهای توانمند آی‌تی مجموعه و تشکیل گروه نرم‌افزاری خبره تولید کنیم. پس از فرایندهای طراحی و تولید، اولین نسخه نرم‌افزار فروش تخصصی کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر با عنوان «به‌سافت» اواخر سال ۱۳۹۷ رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه در طراحی این نرم‌افزار سعی شده است از روش‌های روز برنامه‌نویسی نظیر طراحی چندلایه، پایگاه داده با فناوری به‌روز، طراحی UI و UX از سوی افراد متخصص این حوزه، الگوریتم‌های هوش مصنوعی و ... بهره‌گیری شود، افزود: هم‌اکنون نرم‌افزار تخصصی فروش کتاب و محصولات فرهنگی به‌سافت در تعداد زیادی از مراکز انبار و فروش کتاب و محصولات فرهنگی مورد بهره‌برداری قرار گرفته و امکانات جدیدی به آن افزوده شده است. می‌توان ادعا کرد که این نرم‌افزار یکی از به‌روزترین و تخصصی‌ترین نرم‌افزارهای موجود در فروش کتاب و محصولات فرهنگی کشور است.

مدیرعامل به‌نشر افزود: طراحی چهارسطحی کدینگ محصولات، امکان تفکیک محصولات بر اساس ویژگی و سری خرید آن‌ها، پیگیری خریدهای امانی و مبادله‌ای و گزارش‌های گردش آن‌ها، برقراری ارتباط بین فروشگاه‌ها، انبار و ستاد به صورت آنلاین و آفلاین، ایجاد فاکتور شناور و هم‌زمان، بخش انبارگردانی، تخفیفات پیشرفته و خودکار، داشبورد مدیریتی و ... از مهم‌ترین امکانات نرم‌افزار به‌سافت است.

سعیدی یادآور شد: به‌نشر قصد دارد نرم‌افزار تخصصی فروش کتاب و محصولات فرهنگی به‌سافت را در اختیار سایر ناشران و فروشگاه‌های کتاب نیز قرار دهد. علاقه‌مندان برای سفارش این محصول و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی http://behsoft.behnashr.com مراجعه کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.