دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

رهاورد یک امتیازی نکونام از اصفهان/ آبادانی‌ها در صدر

قدس آنلاین: دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در قالب دیداری معوقه از هفته نهم از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در دقیقه ۹ نفوذ فرشاد احمدزاده به محوطه جریمه و پاس او به آیاندا پاتوسی و در نهایت ضربه بغل پای هافبک اهل آفریقای جنوبی فولاد در گوشه دروازه پیام نیازمند جای گرفت تا شاگردان نکونام با یک گل از میزبان‌شان پیش بیفتند.

در دقیقه ۱۵ شوت محمدرضا حسینی را محسن فروزان مهار کرد.

در دقیقه ۳۳ ضربه بغل پا پاتوسی در محوطه جریمه با واکنش نیازمند همراه شد.

در دقیقه ۳۵ در دقیقه ۳۵ نفوذ محمدرضا حسینی و ضربه او در گوشه دروازه محسن فروزان قرار گرفت تا کار به تساوی یک بر یک برسد.

در دقیقه ۴۱ ضربه سر کولیبالی از بالای دروازه سپاهانی‌ها به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۳ سانتر خلعتبری به گولسیانی رسید و پاس او در مقابل دروازه فولاد به محمدرضا مهدی‌زاده رسید که این مدافع توپ را به بیرون زد.

در دقیقه ۴۴ شوت محمد آبشک هافبک فولادی‌ها در محوطه جریمه سپاهان به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۲ شوت محکم محمدرضا حسینی در محوطه جریمه با واکنش زیبای فروزان به کرنر رفت. در ادامه ضربه سر گولسیانی از روی ضربه کرنر با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۲ ضربه کی‌روش استنلی در محوطه جریمه با مهار محسن فروزان همراه شد.

در ادامه حملات دو تیم روی دروازه یکدیگر به نتیجه بود تا این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

سپاهانی‌ها با این تساوی ۱۶ امتیازی شدند و موقتا به رده سوم صعود کردند و در مقابل شاگردان جواد نکونام با این یک امتیاز با ۱۵ امتیاز در رده ششم قرار گرفتند.

صنعت نفت به صدر جدول رسید

 نساجی و صنعت نفت امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته دهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر آبادانی‌ها به پایان رسید. تک گل این دیدار را طالب ریکانی در دقیقه ۳۶ به ثمر رساند. در این دیدار نساجی هم یک ضربه پنالتی در دقیقه ۷۲ از دست داد تا بازنده از این دیدار خانگی خارج شود.

با این نتیجه صنعت نفت با ۲۱ امتیاز موقتا به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. نساجی هم با ۸ امتیاز به رده پانزدهم سقوط کرد.

تساوی پرگل تیم‌های فلزی

مصاف آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن در بازی معوقه هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در چارچوب بازی معوقه هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۲ بر ۲ تیم ذوب‌آهن پایان یافت.

گل اول این دیدار را حامد پاکدل برای آلومینیوم اراک در دقیقه ۲۲ به ثمر رساند. این بازیکن از سانتر ارسالی بازیکن تیمش استفاده کرد و با ضربه سر در محوطه جریمه حریف، موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.

ذوب آهن در دقیقه ۵۶ گل تساوی بازی را به ثمر رساند. دارکو بیدوف روی اشتباه مدافعان آلومینیوم صاحب موقعیت شد و با حضور در محوطه جریمه و یک ضربه دقیق، موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه ذوب‌آهن در دقیقه ۷۷ به گل دوم رسید. عبدالله حسینی روی کرنر ارسالی و روی یک ضربه سر موفق شد گل دوم ذوب‌آهن را به ثمر برساند و شاگردان رحمان رضایی را پیشتاز این دیدار کند.

این پایان کار نبود و حامد پاکدل در دقیقه ۶+۹۰ موفق شد از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای آلومینیوم به ثمر برساند و در دقایق پایانی بازی را به تساوی بکشاند.

در پایان تلاش دو تیم برای زدن گل برتری کافی نبود تا بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد و آلومینیوم و ذوب‌آهن از این بازی یک امتیاز کسب کنند.

با این نتیجه ذوب‌آهن با ۱۰  امتیاز  در رده پانزدهم جدول رقابت‌های لیگ برتر باقی ماند و آلومینیوم با ۱۱ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول ایستاد.

پیروزی شیرین برای مس

تیم فوتبال مس رفسنجان با یک گل مقابل ماشین‌سازی به برتری رسید.

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با دو دیدار آغاز شد که در یکی از این دیدارها، ماشین سازی قعرنشین از ساعت ۱۵ در رفسنجان مقابل مس قرار گرفت و با یک گل شکست خورد تا باز هم در کسب امتیاز ناکام بماند و گزینه اصلی سقوط به دسته پایین‌تر باشد.

تک گل این دیدار را فراز امامعلی در دقیقه ۷۶ به ثمر رساند.

مس با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و به رده دهم صعود کرد. ماشین سازی نیز با ۳ امتیاز در قعر جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر باقی ماند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.