پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس با حضور فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در ستاد مرزبانی این استان به صور نمادین تشییع شد.

راه شهیدان دفاع مقدس را مقتدرانه ادامه می‌دهیم

به گزارش قدس آنلاین، سرگرد مجتبی بیهقی گفت: پیکر مطهر شهید گرانقدر سید ابوالفضل حسینی از شهدای هشت سال دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده با حضور فرمانده مرزبانی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حسن زاده، رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان، خانواده شهید مهدی عارفی از شهدای مظلوم مرزبانی و دیگر پرسنل در ستاد مرزبانی خراسان رضوی به صورت نمادین تشییع شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در این مراسم متذکر شد: شهدای هشت سال دفاع مقدس حق بزرگی به گردن ما دارند و ما نیز ادامه دهنده راه آنان هستیم و نمی‌گذاریم خون به ناحق ریخته شده شهیدان ایران اسلامی  پایمال شود.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس بیان کرد: این روحیه خدمتی که امروز در بین مرزبانان وجود دارد نشأت گرفته از آموزه‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که برای ما به ارث مانده تا به وسیله آن از مرزهای ایران اسلامی شجاعانه و مقتدرانه حراست و حفاظت کنیم.

محمد حسن زاده، رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی خراسان رضوی نیز در این مراسم عنوان کرد: نقش شهدا در تثبیت امنیت یکپارچه کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست و این شهدا که به تعبیر شاعر سبک بالان عاشق اند، پر کشیدند تا امروز در سایه رشادت‌ها و شجاعت‌های ایشان مردم ما در آسایش زندگی کنند و روز به روز فاتح قله های پیشرفت در هر زمینه‌ای باشند.

گفتنی است در این مراسم ضمن وداع مرزبانان با شهید سید ابوالفضل حسینی پیکر مطهر وی بر دستان مرزبانان به صورت نمادین تشییع و برای خاکسپاری به شهرستان نیشابور، زادگاه این شهید گرانقدر فرستاده شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.