آیفون SE پلاس با تراشه A۱۴ در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ وارد بازار می شود.

آیفون SE پلاس نیمه دوم سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اپل سال گذشته نسل جدید آیفون SE را روانه بازار کرد، اگرچه این گوشی هوشمند از تراشه A۱۳ همان آیفون ۱۱ پرو برخوردار است و عملکرد بسیار خوبی دارد، با این حال باید بیان کنیم که محبوبیت آن در بازار بین مصرف کنندگان به دلیل کوچک بودن صفحه نمایش خوب نبود.

اکنون ، اخباری مبنی بر عرضه اپل مدل جدید iPhone SE Plus در نیمه دوم سال جاری منتشر شده است، این گوشی هوشمند نه تنها با یک پردازنده ارتقا یافته ارائه می‌شود بلکه اندازه صفحه نمایش آن نیز بزرگتر خواهد شد.

همانطور که aaple_lab گزارش می دهد ، آیفون SE پلاس احتمالا به طور مستقیم از طراحی آیفون ۸ پلاس استفاده نمی‌کند، اندازه صفحه نمایش به ۶.۱ اینچ ارتقا یافته است اما همچنان از دکمه تشخیص اثر انگشت Touch ID فیزیکی استفاده می شود. پشت این دوربین یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی وجود دارد، از ۶ جلوه نور پرتره ،  OIS تثبیت کننده تصویر نوری و عکسبرداری هوشمند HDR نیز پشتیبانی می‌کند.

از همه مهمتر ، آیفون SE پلاس از جدیدترین پردازنده A۱۴ استفاده خواهد کرد. بنابراین ، سخت افزار آن با پردازنده‌های برتر پرچمداران یکسان خواهد بود.

علاوه بر این ، iPhone SE Plus همچنین گواهی مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP۶۷ را دریافت کرده است. بنابراین اکنون، می‌تواند در برابر اجسام جامد مانند گرد و غبار و شن و ماسه مقاومت کند. همچنین می‌تواند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱۵ سانتی متری تا ۱ متری در آب بماند.

در مورد قیمت ، از اطلاعات به دست آمده گفته می شود که آیفون SE Plus باید در دو نسخه ارائه شود. قیمت نسخه حافظه پایین آن ۴۹۹ دلار خواهد بود ، در حالی که نسخه حافظه بالاتر آن ۶۹۹ دلار هزینه دارد و سه گزینه رنگی سیاه ، قرمز و سفید برای انتخاب وجود دارد.

در واقع ، قبل از این ، تحلیلگر معروف اپل، مینگ - چی کو ، گفت که آیفون SE جدید قادر به کاهش قیمت کلی است. حتی در آن زمان ، او گفت که این گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۵.۵ اینچ یا ۶.۱ اینچی ارائه می شود و به استفاده از صفحه نمایش LCD ادامه می‌دهد. گمانه زنی‌ها تاکنون بر این باورند که این گوشی از همان طراحی iPhone XR یا iPhone ۸ استفاده خواهد کرد. متأسفانه، این دستگاه یک گوشی هوشمند ۵G نخواهد بود و فقط از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کند. نقطه اصلی فروش این دستگاه احتمالاً پردازنده A۱۴ Bionic خواهد بود و هدف اصلی این گوشی هوشمند رقابت با مدل های ارزان قیمت چینی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.