یزد - وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه امروز کشور در شرایط سخت جنگ اقتصادی و همچنین مبارزه با بیماری کرونا گرفته گفت : اگر دشمنان ما دشمنی نمی کردند و تحریم ها ی ظالمانه در کار نبود ما امروز به یک کشور بزرگ صنعتی د منطقه تبدیل می شدیم.

 کشور در شرایط  سخت جنگ اقتصادی قرارگرفته است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، علیرضا رزم حسینی  صبح شنبه در مراسم افتتاح  یک واحد گرانول در میبد اظهارداشت : امید این را داریم که با حمایت  و همکاری مسئولان استانی بتوانیم مشکلات پیش روی  صنعت استان را برطرف سازیم و با افتتاح واحد های صنعتی و معدنی گام های مهمی درصعنت کاشی و سرامیک استان بر داشته شود.

وی افزود : در ۲۹ رشته صنعتی  تولید و صادرات داشتیم و مجوزهایی که در ۱۰ماهه اخیر صادر شده نسبت به سال گذشته ، ۳۸رشد داشته که این نشان از امید مردم به سرمایه گذاری و پیشرفت دارد.

رزم حسینی تصریح کرد: ما امروز صادر کننده فولاد و انواع فلزات و دیگر محصولات صنعتی هستیم و ۷۵درصد صادرات  به ۱۵کشورهمسایه  صورت می گیرد و این موضوع نشان  از ثبات سیاسی و اقتصادی در کشور است و این مهم به لطف مقاومت و ایستادگی مردم و تلاش مسئولان به دست امده است .   

وزیر صنعت معدن وتجارت گفت: اگر دشمنان ما دشمنی نمی کردند و تحریم ها ی ظالمانه در کار نبود ما امروز به یک کشور  بزرگ صنعتی د منطقه تبدیل می شدیم

وی خاطر نشان ساخت: پیشرفت های قابل توجهی که در کشور رخ داده و با  همدلی میان مسئولان کشوری و حضور پرقدرت بخش خصوصی  به زودی ایران به یک کشور صنعتی  بزرگ تبدیل خواهد شد .

  وزیر صنعت معدن و تجارت در مورد انتقال آب به استان گفت : خط انتقال آب از خلیج فارس به استان یزد از امتیازات استان است و امیدواریم تا پایان سال افتتاح شود و با این طرح برای اولین با شاهد هستیم که اب را از دریا به صحرا انتقال می دهیم و خط دوم و سوم هم به زودی کلنگ زنی خواهد شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.