رییس فرهنگ‌سرای بهمن جزئیات فراخوان نخستین جشنواره مجازی خط‌نگاره «سلام علوی» را اعلام کرد.

فراخوان نخستین جشنواره مجازی خط‌نگاره «سلام علوی» منتشر شد
به گزارش قدس آنلاین، علی‌اصغر خسروی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۶ و رییس فرهنگ‌سرای بهمن از برگزاری نخستین جشنواره مجازی خط‌نگاره «سلام علوی» خبر داد و گفت: این مسابقه با موضوع نام و القاب حضرت علی(ع) و جملات قصار و حکمت‌های نهج‌البلاغه در دو بخش خوشنویسی و نقاشی‌خط با مشارکت انجمن خوشنویسان شعبه تهران بزرگ برگزار می‌شود.

رییس فرهنگ‌سرای بهمن آخرین مهلت ارسال آثار را ۲۱ اسفند ماه اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند حداکثر سه اثر از خود را با حجم کمتر از ۱۰ مگابایت به همراه نام و نام خانوادگی و کد ملی به شماره ۰۹۲۱۶۱۶۱۶۱۶ در پیام‌رسان واتساپ ارسال کنند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۶ اضافه کرد: به سه رتبه برگزیده در بخش‌های خوشنویسی و نقاشی‌خط به تفکیک هر بخش جوایز نقدی اهدا می‌شود که این جایزه برای رتبه اول ۱۰ میلیون ریال، برای رتبه دوم ۵ میلیون ریال و برای رتبه سوم ۳ میلیون ریال خواهد بود.

خسروی تصریح کرد: آثار توسط هیئت‌داورانی متشکل از استادان انجمن خوشنویسان در ۲۳ و ۲۴ اسفند ماه داوری می‌شود و به همه شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در جشنواره اعطا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای بهمن به نشانی farhangsara.bahman16 مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۵۵۰۶۰۱۶۶ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.