۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 742451

قرار بود تیم ملی ایران در روزهای ابتدایی فرودین ماه 1400 با هنگ کنگ و کامبوج مصاف بدهد ولی این بازی ها به خردادماه منتقل شد تا فرصت خوبی برای آماده سازی تیم ملی نیز در اختیار سرمربی کروات تیم قرار بگیرد.

دیدار دوستانۀ ایران و قطر در تعطیلات نوروزی


قدس آنلاین: بر اساس برنامه ریزی ای که فدراسیون فوتبال انجام داده، قرار است تیم ملی ایران در تاریخ دهم فرودین ماه دیداری دوستانه با تیم ملی قطر به میزبانی ایرلند برگزار کند. البته اردوی تیم ملی زیر نظر اسکوچیچ از تاریخ 3 فرودین ماه آغاز می شود و ممکن است یک دیدار دوستانه دیگر تا پیش از مصاف با قطر در روزهای آینده برنامه ریزی شود.

جالب اینکه قطری‌ها تا پیش از مصاف با ایران، در تاریخ های 7 و 4 فروردین ماه 1400 به ترتیب به مصاف تیم های آذربایجان و لوکزامبورگ خواهد رفت؛ دو دیداری که در به میزبانی کشور استرالیا برگزار خواهد.

به گزارش ورزش سه یکی دیگر از بازی های دوستانه قاره آسیا در همین فاصله، مصاف تیم ملی امارات و هند است که طبق برنامه ریزی روز نهم فرودین ماه اماراتی ها برگزار می شود.

گفتنی است تیم ملی ایران که قرار است در تاریخ دهم فرودین ماه به مصاف قطر برود، پیش تر با سرمربیگری اسکوچیچ در دو دیدار دوستانه برابر ازبکستان و بوسنی به برتری دست یافته است. ملی پوشان فوتبال ایران قرار بود طبق برنامه‌ای که قبلا از سوی فدراسیون اعلام شد، روز دهم فروردین ماه در تهران با سوریه بازی کنند که حالا بازی با قطر در ایرلند جایگزین این مسابقه تدارکاتی شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.