گوشی هوشمند جدید سامسونگ گلکسی A۳۲ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری عرضه می‌شود.

سامسونگ گلکسی A۳۲ راه اندازی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، هفته گذشته سامسونگ عرضه نسخه Galaxy A۳۲ ۴G را تأیید کرد. اکنون این دستگاه در هند نیز آغاز به کار کرده است و نسخه ۴G کاملاً متفاوت از Galaxy A۳۲ ۵G است.

گوشی هوشمند Samsung Galaxy A۳۲ به عنوان جانشین Galaxy A۳۱ سال گذشته وارد بازار می شود، این نسخه دارای نسخه های قابل توجهی نسبت به نسخه قبلی خود است. این گوشی هوشمند در زیر قیمت ۲۵۰۰۰ روپیه ای قرار می گیرد و در برابر دستگاه های دیگری مانند Realme X۷ ۵G، Xiaomi Mi ۱۰i، OnePlus Nord ، Moto G ۵G و سایر موارد رقابت خواهد کرد.

قیمت Samsung Galaxy A۳۲

سامسونگ گلکسی A۳۲ در نسخه رم ۶ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی ارائه می‌شود، این گوشی هوشمند در چهار گزینه رنگی مشکی، سفید، آبی و بنفش قابل استفاده است و قیمت آن ۲۱,۹۹۹ روپیه است.

تاریخ فروش Samsung Galaxy A۳۲

Samsung Galaxy A۳۲ از امروز در فروشگاه اینترنتی سامسونگ در دسترس است اما اینکه چه زمانی به داخل کشور وارد می شود هنوز مشخص نیست.

مشخصات و ویژگی های Samsung Galaxy A۳۲

گوشی هوشمند Galaxy A۳۲ از صفحه نمایش سامسونگ Infinity-U با اندازه ۶.۴ اینچ و رزولوشن  FHD +بهره می برد، این دستگاه ۸۰۰ نیت روشنایی و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز را ارائه می دهد و همچنین دستگاه مجهز به اسکنر اثر انگشت در نمایشگر است.

Galaxy A۳۲ از طراحی مینیمالیستی با صفحه پشتی براق برخوردار است، در پنل پشتی سنسورهای دوربین چهارگانه مستقر و بدون ماژول اختصاصی دوربین قرار گرفته است. تنظیمات دوربین شامل یک لنز اولیه ۶۴ مگاپیکسلی ، سنسور فوق گسترده ۸ مگاپیکسلی ، سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی است و همچنین این گوشی هوشمند از یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره می برد.

سامسونگ گلکسی A۳۲ به پردازنده Helio G۸۰ با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز مجهز شده است، SoC با ۶ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه است که از طریق شیار کارت microSD تا ۱ ترابایت قابل ارتقا است و Galaxy A۳۲ توسط یک واحد باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ​​۱۵ وات پشتیبانی می‌شود.

از نظر نرم افزاری، Samsung Galaxy A۳۲ با جدیدترین سیستم عامل اندروید ۱۱ با OneUI ۳.۱ در رابط کاربری خود کار می‌کند. ویژگی‌های اتصال در این گوشی هوشمند شامل درگاه USB-C ، جک ۳.۵ میلی متری، ۴G، نسخه ۵G، بلوتوث ۵.۰، WiFi، NFC و GPS است.

مشخصات کامل Samsung Galaxy A۳۲

نمایشگر ۶.۵ اینچی FHD + sAMOLED ، نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز

اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش

دوربین های چهارگانه عقب (۶۴MP + ۸MP + ۵MP + ۵MP)

دوربین جلو ۲۰ مگاپیکسلی

پردازنده MediaTek Helio G۸۰

۶ گیگابایت RAM + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری ، شارژ سریع ۱۵ وات

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.