گوشی مخصوص بازی ROG Gaming Phone ۵ با ۱۸ گیگابایت RAM در Master Lu ظاهر شد.

 گوشی ROG Gaming Phone ۵ با ۱۸ گیگابایت RAM عرضه می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، هنگامی که ماه مارس فرا رسید، شاهد کنفرانس‌های جدید تولیدکنندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند یکی پس از دیگری بودیم و انواع گوشی‌های مختلفی را دیدیم. البته کمی آزار دهنده است زیرا آنها با پیکربندی فوق‌العاده ارائه می‌شوند و انتخاب هر یک از آنها بسیار دشوار است. اما وضعیت از این هم بدتر خواهد شد، در هفته آینده شاهد گوشی‌های هوشمند جدید بسیاری از همان طبقه خواهیم بود و یکی از آن‌ها گوشی هوشمند مخصوص بازی ۵ Tencent ROG است که قرار است از ۱۰ مارس وارد بازار شود.

تصور می شد که این گوشی هوشمند گیمینگ با ۱۸ گیگابایت رم اولین گوشی جهان با این ظرفیت خواهد بود، اما دیروز نوبیا Red Magic ۶ را منتشر کرد و یکی از نسخه‌های آن نیز دارای رم ۱۸ گیگابایتی است، با این وجود گوشی هوشمند گیمینگ ROG ۵ با چنین حافظه ای با ظرفیت زیاد در پلتفرم معیار Master Lu ظاهر شده است و می توان عملکرد آن را مشاهده کرد.

مدل این دستگاه ASUS_I۰۰۵DB است، این گوشی با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸، ترکیب ذخیره سازی ۱۸ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و وضوح صفحه نمایش ۲۴۴۸ × ۱۰۸۰ همراه است.

امتیاز کلی عملکرد در حال اجرا دستگاه ۹۴۷،۲۸۴ امتیاز است که رکورد امتیازی دستگاه را ارتقا می‌دهد و از تصاویر در حال اجرا می‌توان دریافت که دستگاه جدید ROG در واقع از ۱۸ گیگابایت حافظه استفاده می‌کند.

ذخیره سازی حافظه بالا به این معنی است که برنامه‌های بیشتری که توسط پخش کننده‌ها باز می‌شوند در پس زمینه گوشی هوشمند باقی می‌مانند و این امر به دلیل فضای حافظه، تعداد برنامه‌های بسته را بسیار کاهش می‌دهد.

برای بازیکنان بازی‌های موبایلی، بدون نگرانی در مورد " بسته شدن برنامه‌های پس زمینه" ، می‌توانند با خیال راحت و جسورانه بین بازی و نرم افزارهای مختلف جا به جا شوند.

ویژگی های دیگری که در مورد گوشی هوشمند مخصوص بازی ROG ۵ می‌دانیم

لازم به ذکر است که گوشی هوشمند مخصوص بازی ROG ۵ دارای ابعاد ۱۷۲.۸۳ میلی متر × ۷۷.۲۵ میلی متر × ۱۰.۲۹ میلی متری است، ظرفیت باتری تا ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع ۶۵ W پشتیبانی می کند.

علاوه بر عملکرد قدرتمند این گوشی هوشمند مخصوص بازی، ROG ۵ همچنان به همکاری عمیق با Tencent ادامه می‌دهد. Tencent به منظور بهبود بیشتر محاسبات و قابلیت‌های استقرار سخت افزار و اطمینان از عملکرد پایدار و تجربه روان بازی های با نرخ فریم بالا، سفارشی سازی و بهینه سازی دقیق دستگاه را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.