رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) سبزوار گفت: ۳۳ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن به مددجویان زیرپوشش این نهاد در این شهرستان طی سال جاری پرداخت شد.

۳۳ میلیارد ریال به مستاجران مددجوی کمیته امداد سبزوار پرداخت شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد داورزنی افزود: با توجه به بحران کرونا و با هدف حمایت از مددجویان، بنیاد مستضعفان امسال ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از هزار خانوار مددجوی زیر پوشش این نهاد در سبزوار پرداخت کرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر تسهیلات ودیعه مسکن بنیاد مستضعفان، سه میلیارد ریال اجاره بهای مسکن مددجویان هم از سوی نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) به این مدددجویان پرداخت شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار با اشاره به تامین مسکن مددجویان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت و تعمیر ۸۹۵ واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش این نهاد در شهرستان سبزوار هزینه شده است.

داورزنی افزود: افزون بر هزار خانواده زیرپوشش کمیته امداد در سبزوار فاقد مسکن هستند یا منازل آنها به مقاوم‌سازی نیاز دارد.

۲۴ هزار نفر از جمعیت ۲۸۵ هزار نفری شهرستان سبزوار در قالب ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانوار، زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.