رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: طبق آخرین اخبار طرح منع تردد شبانه قرار است منطقه ای اعمال شود به این شکل که در هر استانی استاندار با توجه به وضعیت آن شهر در بحث شیوع بیماری کرونا اجرا خواهد شد.

طرح منع تردد شبانه منطقه ای می شود

سرهنگ حسین میش مست رییس پلیس راه خراسان رضوی در توضیح جریمه های ورود به شهر مشهد در ایام نوز ۱۴۰۰ با توجه به شیوع بیماری کرونا به قدس آنلاین گفت: همانطور که قبلا هم بارها اعلام کرده ایم در بحث پلاک های غیر بومی چه درون استانی و چه برون استانی اجازه ورود به شهر مشهد را ندارند در غیر این صورت شامل جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

میش مست در پاسخ به این سئوال که آیا این مساله تنها شامل جریمه می شود یا خودروهای ورودی به مشهد برگردانده هم می شوند افزود: این قضیه به تشخیص افسر حاضر در جاده است  مواردی زیادی بوده که خودروها به شهر مبدا برگردانده شده اند ولی در صورتی که کسانی اصرار به وارد شدن به شهر داشته باشند حالا یا بحث بیماری است یا ...قطعا اعمال قانون خواهند شد و جریمه شامل شان خواهد شد.

وی در توضیح این سئوال که یک خودرو بعد از خروج از شهر تا شهر مقصد و عبور از شهر های مختلف چند بار جریمه می شود ادامه داد: این طرح جدید فقط ورود محور و فقط مخصوص به شهر مشهد است و برای دیگر شهر های رسیده به مشهد هیچ منعی وجود ندارد و ممنوعیت فقط شامل شهر مشهد است که در هفت نقطه ی ورودی شهر مشهد همکاران ما به شکل پست های استقراری حضور دارند و به شکل فیزیکی و حضوری اعمال قانون می کنند مضاف بر این که دوربین هایی که در این مسیر ها قرار دارند اعمال قانون به شکل سیستمی هم انجام می شود.

وی در پاسخ به این سئوال که پلاک غیر بومی که پلاک استانی داشته باشد هم آیا شامل جریمه می شود گفت: ما فقط  پلاک هر خودرو را بررسی می کنیم و اینکه کسی بگوید در این شهر مشغولم یا سکونت دارم اینها هیچ کدام قابل قبول نیست حالا اگر در ادامه این طرح پیوستی به دست ما برسد که کسی که ساکن مشهد است به تبع شغلش مجبور است از شهر خارج و مجدد به شهر برگردد در خدمت رانندگان خواهیم بود.

وی در توضیح اینکه آیا در ایام نوروز هم محدودیت های تردد  شبانه اعمال می شود یا خیر گفت: طبق آخرین اخبار این طرح قرار است منطقه ای اعمال شود به این شکل که در هر استانی استاندار با توجه به وضعیت آن شهر در بحث شیوع بیماری کرونا اجرا خواهد شد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.