کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش برف و باران از امشب در مناطق مختلف استان خراسان رضوی شدت می‌گیرد و تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.

بارش برف و باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، آیدا فاروقی افرود: بیشترین بارش باران در خراسان رضوی در طول امشب و عصر فردا، همراه با رعد و برق در مناطق شمالی استان رخ می دهد.

وی ادامه داد: بارشهای پراکنده باران شب گذشته در چهار شهرستان سبزوار، نیشابور، کاشمر و بردسکن گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: احتمال دارد بارش برف از اواخر امشب در خراسان رضوی با بارش تگرگ آغاز شود و در روز شنبه بر شدت آن همراه با تشکیل مه و کاهش میدان دید افزوده می شود.

فاروقی افزود: در این مدت وزش باد شدید تا خیلی شدید با احتمال آسیب رسانی به سازه های موقت در مناطق کوهستانی همراه با کولاک برف رخ خواهد داد.

وی با اشاره به افت چشمگیر دما در خراسان رضوی ادامه داد: بیشینه دمای هوای دیروز مشهد ۱۷ درجه سلسیوس بود که امروز یک تا ۲ درجه افزایش دارد و  فردا، شنبه به پنج درجه سلسیوس می رسد و از روز یکشنبه روند افزایشی دمای هوا در استان آغاز می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی  گفت: کمینه دمای هوا در بیشتر مناطق استان، فردا شب به زیر صفر می رسد.

فاروقی افزود: کمینه دمای هوای دیشب مشهد پنج درجه سلسیوس بود که شنبه شب، پنج درجه زیر صفر پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: باخرز با کمینه دمای هوای پنج درجه سلیسوس و تایباد با بیشینه دمای هوای ۲۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان‌ بجستان با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.