۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 743900

خداداد که آوازه‌اش را نه به خاطر بازی در استقلال و پرسپولیس که به‌خاطر درخشش در تیم ملی و تیم‌های آلمانی و آمریکایی بدست آورد در مورد لیگ در سالی که گذشت حرف‌های جالبی دارد که با هم مرور می‌کنیم.

تیم ملی باید غیرتی بازی کند

استقلال نیم فصل اول چطور بود؟

تا آنجایی که بازی‌های استقلال را موفق شدم ببینم این تیم خوب و جاندار بازی می‌کرد و نتایجی هم که کسب شد گواه این مدعاست. آمار آنالیزی تیم هم نشان می‌دهد که استقلال نسبت به سال‌های قبل بهتر شروع کرد.

مجیدی می‌تواند به قهرمانی برسد؟

چرا که نه؟ این تیم ابزار لازم را برای قهرمانی در اختیار دارد و هنوز تا پایان لیگ فرصت زیادی است و فاصله تیم‌ها حتی در صدر و میانه جدول آن‌قدر نیست که نتوان جبران کرد.

شانس پرسپولیس چقدر است؟

آن‌ها خودشان را با چند برد بالا کشیدند. بازیکنان خوب و تیم یکدستی دارند و این تیم را هنوز شانس اصلی قهرمانی می‌دانم.

نسبت به انتقاد پیشکسوتان از تیم چه نظری دارید؟

اصولاً در هیچ کجای دنیا این‌قدر که پیشکسوتان ما در مورد تیم‌ها اظهار نظر می‌کنند نظر نمی‌دهند. در مورد اعضای هیئت مدیره هم همین‌طور است. در ایران چون ما تعریف درستی از پیشکسوت نداریم و چارچوب اداری برای هیئت مدیره‌ها وجود ندارد در یک روز می‌بینیم ۱۰۰ نفر پیشکسوت و عضو هیئت مدیره در مورد استقلال و پرسپولیس مصاحبه کرده و جو را به هم زده‌اند. من می‌گویم گاهی سکوت ما بهترین کمک به تیم است. اما متأسفانه چون خیلی‌ها در خانه می‌مانند و از یادها محو می‌شوند برای بودن در بورس دائم مصاحبه می‌کنند.

خیلی‌ها قایدی را با شما مقایسه می‌کنند.نظر شما در مورد شکل بازی قایدی چیست؟

درمورد قایدی من یک بار گفتم که این بچه باید روی عضلاتش کار کند که ظاهراً آقایان ترش کردند. من در هوش و تکنیک قایدی تردیدی ندارم، اما فوتبال امروز می‌گوید تا عضلات قوی نداشته باشی نمی‌توانی توپ از پس مدافعان بربیایی.

چه شد که هیچ وقت به استقلال و پرسپولیس نپیوستید؟

وقتی از خارج به کشور برگشتم با نخستین تیمی که وارد مذاکره شدم استقلال بود. حتی بعدها با علی پروین هم مذاکره کردم که در آخرین لحظه پرسپولیسی نشدم.

کرونا روی لیگ هم تأثیر داشت؟

قطعاً داشته. فوتبال با تماشاگران زنده است. این فصل هم در استادیوم‌های خالی شاهد بازی‌های سردی هستیم که جذابیت لیگ را کم کرده است. این در تمام دنیا قابل مشاهده است.ضمن اینکه کیفیت فنی لیگ ما نسبت به سال‌های قبل افت کرده است

به صعود تیم ملی خوشبین هستید؟

با این اتفاقی که برای میزبانی‌ها افتاد کارمان خیلی سخت و پیچیده شد. قبلاً می‌شد به پیروزی در زمین خودی بیشتر فکر کرد اما الان بچه‌ها باید غیرت به خرج دهند تا به جام جهانی برویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.