گوشی هوشمند مخصوص بازی Lenovo Legion ۲ به یک شارژ سریع سیمی ۱۳۰ وات مجهز خواهد شد.

مشخصات گوشی هوشمند مخصوص بازی Lenovo Legion ۲ +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، چندی پیش چن جینگ، مدیر کل بخش تجارت گوشی‌های همراه Lenovo’s China، اعلام کرد که گوشی هوشمند بعدی بازی Lenovo Legion قدرتمندترین، نوآورانه و شگفت انگیز ترین گوشی هوشمند مخصوص بازی در جهان خواهد بود.

اکنون این دستگاه توسط ۳C تأیید شده است و تأیید می‌کند Lenovo Legion ۲ جدید دارای دو نسخه با پشتیبانی از شارژ ۴۵ و ۶۵ واتی است. سال گذشته، Lenovo Legion از یک راهکار دو سلولی USB-C برای شارژ همزمان دو باتری استفاده کرد. در این حالت، کل قدرت شارژ ۹۰ وات (دو تا ۴۵ وات) بود. Lenovo Legion ۲ قرار است در سال جاری یک گوشی هوشمند با شارژ سریع ۱۳۰ وات (۲تا ۶۵ وات) باشد.

این گوشی هوشمند همچنین در پایگاه داده پلتفرم محبوب Geekbench ظاهر شده است که تایید می کند این گوشی هوشمند مبتنی بر پردازنده Qualcomm Snapdragon ۸۸۸ SoC است و به ۱۶ گیگابایت رم مجهز خواهد شد، همچنین گوشی هوشمند مخصوص بازی Lenovo Legion ۲ سیستم عامل اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند و در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench به ترتیب ۱۱۳۰ و ۳۷۷۹ امتیاز کسب کرده است.

این گوشی هوشمند دارای ۱۴ سنسور دما است که گرمایش را در فعالیت‌های سنگین کنترل کرده و عملکرد سیستم خنک کننده را تنظیم می‌کند. این گوشی هوشمند حتی در فعالیت های طولانی و بازی بیش از حد و سنگین نیز داغ نمی شود.

این گوشی هوشمند جایگزین Lenovo Legion Pro  خواهد شد، Legion Pro با یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی همراه بود که از شارژ حداکثر ۹۰ وات پشتیبانی می‌کرد. این دستگاه مجهز به دوربین سلفی پاپ آپ ۲۰ مگاپیکسلی جانبی است، پوسته عقب دستگاه مجهز به یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی عریض بود، همچنین این گوشی هوشمند به مشخصات دیگری مانند درگاه های USB-C دوگانه و حسگر اثر انگشت روی صفحه مجهز شده بود.

انتظار می‌رود در آینده نزدیک این گوشی هوشمند جدید مخصوص بازی جذاب (Lenovo Legion ۲) معرفی شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.