۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 744243

طراحی OnePlus ۹ Pro و مدل رنگ‌ها در تیزرهای جدید نشان داده شده است.

طراحی OnePlus ۹ Pro فاش شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، وان پلاس قرار است در تاریخ ۲۳ مارس ساعت ۷:۳۰ از پرچمدار نسل بعدی وان پلاس ۹ خود رونمایی کند. پیش از عرضه، این برند اولین نگاه رسمی از OnePlus ۹ Pro را به ما ارائه داده است.

سری OnePlus ۹ در مقایسه با مدل قبلی از طراحی جدیدی برخوردار خواهد بود، مدل Pro تأیید می‌شود که از رنگ Morning Mist استفاده می‌کند، در حالی که مدل استاندارد آن در زمستان ارائه می‌شود، با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، OnePlus جزئیات بیشتری از پرچمداران آینده را فاش کرده است.

طراحی OnePlus ۹ Pro فاش شد

گوشی هوشمند OnePlus ۹ Pro از یک پنل پشت شیشه ای برخوردار است، این دستگاه از یک ماژول دوربین مستطیل شکل برخوردار است و در آن دو سنسور عمودی بزرگ، یک آرم Hasselblad در وسط و دو سنسور افقی کوچکتر در زیر آن قرار دارد، همچنین یک آرم وان پلاس در مرکز دستگاه قرار دارد.

در قسمت جلوی گوشی، وان پلاس ۹ پرو دارای یک حفره در گوشه بالا سمت چپ است و یک صفحه نمایش خمیده نیز در تصاویر تیزر قابل مشاهده است. در سمت راست یک دکمه روشن / خاموش و در سمت چپ دستگاه دکمه های تنظیم صدا وجود دارد، همچنین یک پورت USB-C در پایین دستگاه قرار دارد.

در همین حال، وان پلاس ۹ دارای دو سنسور بزرگ دوربین عمودی و یک سنسور کوچکتر در زیر آن خواهد بود. به غیر از سنسور دوربین، نسخه استاندارد با همان طراحی مدل Pro ارائه می‌شود.

طبق گفته ایشان آگروال، OnePlus ۹ Pro ۵G دارای رنگ های سیاه و سبز است و گفته می‌شود که OnePlus ۹ ۵G استاندارد نیز در رنگ های Stellar Black و Arctic Sky همراه با Winter Mist  ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.