سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: ۵۰۰دستگاه اتوبوس به زائران وشهروندان در هنگام تحویل سال نو به منظور تشرف به حرم مطهر رضوی سرویس دهی خواهند کرد.

 سرویس دهی ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای تشرف زائران به حرم مطهر رضوی در هنگام تحویل سال ۱۴۰۰/تغییر ساعت فعالیت اتوبوسرانی مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد ، عباس اتحادی گفت: ناوگان اتوبوس رانی مشهد سرویس‌دهی برنامه تحویل سال نو را  با ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از حرم مطهر رضوی به زائران و شهروندان  انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه سرویس دهی معمول خطوط از ابتدای وقت صبح در تمامی خطوط سازمان برقرار خواهد بود، افزود: پایانه‌های شماره یک تا ۹ در خیابان‌های شیرازی و توحید، چهارراه دانش، چهارراه خسروی، پایانه‌های شهید گمنام، میدان عدالت، شهدا و شهید هاشمی نژاد و خیابان شارستان رضوان (طبرسی و نواب) خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه امام رضا (ع) را انجام می دهند.

اتحادی ادامه داد: با رفع محدودیت ‌های ترافیکی برای حمل و نقل عمومی و در صورت تامین ایمنی‌های لازم و اعلام پلیس راهور، سرویس دهی به نزدیکترین نقطه به حرم مطهر انتقال خواهد یافت.

تغییر ساعت سرویس‌دهی اتوبوسرانی مشهد از ۲ فروردین ۱۴۰۰

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد افزود: با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور و همچنین افزایش تردد شهروندان در سطح شهر، ساعت سرویس‌دهی اتوبوسرانی مشهد نیز تغییر خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این راستا از ۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ ساعت پایان کاری اتوبوس‌ها با یک ساعت افزایش از ۲۰:۳۰ به ۲۱:۳۰ تغییر پیدا خواهد کرد تا زمان بیشتری را به شهروندان سرویس‌دهی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.