گیلان - معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت گفت: روند بررسی صلاحیت‌ها بر اساس مستندات قانونی و استعلام از مراجع ذیصلاح قانونی با مسئولیت هیات اجرایی انجام می‌شود.

روند بررسی صلاحیت‌ها بر اساس مستندات قانونی انجام می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری رشت ،نادر خوارزمی در جلسه با هیات اجرایی انتخابات شهرستان با تاکید بر اهمیت برگزاری پرشور و قانونمند انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری به عنوان مهمترین رویداد سیاسی کشور در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: امیدواریم شاهد نقش آفرینی گسترده نخبگان و عموم مردم جهت برگزاری این رویداد مهم و سرنوشت‌ساز و ثبت حماسه‌ای دیگر در کارنامه پرافتخار ملت ایران باشیم.

خوارزمی رعایت دقیق اصل بی‌طرفی و بی‌غرضی در انتخابات را وظیفه شرعی و قانونی همه مسئولان برگزارکننده انتخابات دانست و گفت: هیئت اجرایی و مسئولان برگزار کننده انتخابات، باید امانت‌دار و حافظ آرای مردم به عنوان حق الناس باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رشت با تاکید بر وظیفه سنگین نخبگان اجتماعی و سیاسی در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: در این راستا چهره‌های سیاسی و اجتماعی باید دقت کنند که خدای ناکرده با طرح سخنان احساسی و فراقانونی خود، زمینه دلسردی و بی اعتمادی مردم نسبت به انتخابات را فراهم نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.