سامسونگ گوشی هوشمند جدید از خانواده S۲۱ رونمایی کرد.

گوشی سامسونگ گلکسی S۲۱ FAN EDITION رونمایی شد+عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، امسال انتظار می رفت سامسونگ یک مدل Fan Edition را دوباره عرضه کند، پیش از آن این شرکت نسخه ۵G Galaxy S۲۰ FE را بر اساس Exynos ۹۹۰ محدود کرده و نسخه‌ای با اسنپدراگون ۸۶۵ را به بازار عرضه خواهد کرد که از مودم ۵G نیز محروم خواهد بود و طبیعتاً هیچ تغییری در طراحی ایجاد نخواهد شد. در مورد Galaxy S۲۱ FE شرایط چگونه است؟

پاسخ این سوال توسط OnLeaks که رندرهای Galaxy S۲۱ FE را به صورت آنلاین ارسال کرد ارائه شده است و نیز روشن می کند که این دستگاه در همان طراحی Galaxy S۲۱ ساخته خواهد شد. در قسمت جلویی، یک پنل تخت AMOLED با یک طراحی مورب ۶.۴ اینچی و یک حفره کوچک برای دوربین جلو در مرکز قسمت بالای صفحه نمایش وجود دارد، وضوح تصویر این صفحه نمایش احتمال قوی FullHD +  و با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز باشد.

گلکسی S۲۱ FE در ابعاد ۱۵۵.۷ ۷۴.۵ × ۷.۹ میلی متر است (۹.۳ میلی متر با در نظر گرفتن برآمدگی دوربین اصلی)، همچنین دوربین پشتی دارای سه لنز مختلف بوده و فلاش LED نیز در کنار لنزهای دوربین است.

این گوشی هوشمند باید انتظار تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰، ۶/۸ گیگابایت رم و حداقل شارژ سریع ۲۵ وات را داشته باشد، Galaxy S۲۱ FE احتمالاً در تابستان در دسترس قرار می‌گیرد و به احتمال زیاد این اتفاق در ماه آگوست رخ خواهد داد که تا زمان عرضه سنتی گوشی‌های محبوب پرچمدار سری Galaxy Note، که امسال وضعیت عرضه خیلی مشخصی ندارند، طرفداران خود را بدون گوشی هوشمند جدید رها نکند.

به یاد بیاورید که مفهوم FE، به جز Galaxy Note FE که جایگزینی برای Galaxy Note ۷ شد که به دلیل مشکلات سخت افزاری دچار آتش سوزی می شد و این دستگاه با این نام جایگزین آن شد. در پایان سال گذشته نیز سامسونگ با معرفی Galaxy S۲۰ FE اعلام کرد که برنامه معرفی Galaxy FE را سالانه انجام‌ خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.