معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد گفت: ۲هزار و ۱۱۶ نفر برای یک هزار و ۳۱ کرسی شورای اسلامی روستایی و عشایری در شهرستان مشهد نام‌نویسی کردند.

نام نویسی ۲هزار و ۱۱۶ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا در شهرستان مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد ، سید محمد رضا هاشمی پس از پایان مهلت نام نویسی داوطلبین انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستایی و عشایری ضمن بیان این خبر  افزود؛ این انتخابات در ۳۰۹ حوزه انتخابیه روستایی شهرستان مشهد برگزار می‌شود که از این تعداد ۲۵۷ حوزه شورای ۳ نفره و ۵۲ حوزه شورای ۵ نفره خواهند داشت.
فرماندار مشهد بیان داشت:  از مجموع ۲هزار و ۱۱۶ نفر ثبت نامی،  ۱۳۹۵ نفر برای ۶۸۰ کرسی روستایی بخش مرکزی ، ۴۵۸ نفر برای ۲۰۷ کرسی روستایی بخش رضویه و ۳۰۷ نفر برای رقابت ۲۰۱ کرسی بخش احمدآباد این شهرستان نامنویسی کرده اند.
رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان مشهد با بیان اینکه برای تمامی روستاهای واجد شرایط این شهرستان نامنویسی داوطلبین انجام شده است افزود؛ تعداد افراد ثبت نامی برای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستایی و عشایری نسبت به دوره پنجم ۱۳ درصد و نسبت به چهارمین دوره ۱۷ درصد رشد داشته است.
هاشمی تصریح کرد:؛ پس از تایید نهایی فرایند ثبت نام، صلاحیت این افراد در هیئت‌های اجرایی و سپس در هیئت‌ نظارت بررسی می‌شود و نتیجه رسیدگی صلاحیت‌ها اعلام می‌شود.
وی خاطر نشان ساخت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم‌زمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.