همدان_وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وضعیت همه گیری ویروس کرونا در هفته آینده نسبت به امروز به مراتب سخت تر خواهد شد به نحوی که با روزهای بسیار سخت و دشواری از نظر شیوع ویروس و آمار ابتلا مواجه خواهیم شد.

روزهای کرونایی سختی را پیش رو داریم

به گزارش قدس آنلاین ، دکتر «سعید نمکی» ظهرپنجشنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی همدان، اظهار کرد: امروز با موج سنگین کرونا مواجه ایم بنابراین باید خود را برای درگیری با سنگین ترین مهاجمان بیولوژیک جهان آماده کنیم هر چند این موضوع را با یکسری رصد ها و اصول علمی قبل از نوروز ۱۴۰۰ پیش بینی و در مکاتبه هایی هشدار داده شده بود.

وی ادامه داد: هر چند امروز با ویروس خشن و مهاجم تری نسبت به سال گذشته مواجه ایم، اما نسبت به سال  ۹۹ آورده و داشته های ارزشمند بیشتری داریم چرا که اوایل سال گذشته شناخت ما نسبت به ویروس همانند امسال نبود.

دکتر نمکی تاکید کرد: هر کسی که در جهان مدعی شناخت کامل ویروس کرونا باشد، قطعا جاهل است، چرا که این افراد علم و آگاهی نسبت به ویروس ندارند و بشریت در حال حاضر همچنان توان دفع کامل این ویروس را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه نباید در جامعه هراس ایجاد کنیم، افزود: خوف مستمر باعث فروپاشی ذهن مردم و کادر بهداشت و درمان می شود بنابراین باید برای عبور امیدوارانه از این مرحله بیش از پیش تلاش کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.