مسؤول هیأت شهدای شهرداری مشهدالرضا علیه السلام گفت: مراسم پرفیض احیای شب‌های قدر در عرصه میدان شهدا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در عرصه میدان شهدا

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین حسامی اظهار کرد: همزمان با نزدیک شدن به شب‌های پرفیض قدر و شهادت امیرالمومنین علی(ع) به همت هیأت شهدای شهرداری و هیئت ثارالله مشهدالرضا علیه السلام مراسم پرشکوه احیا با حضور اقشار مختلف مردم مومن و روزه‌دار در عرصه میدان شهدا برگزار می‌شود.

مسؤول هیأت شهدای شهرداری مشهدالرضا علیه السلام اضافه کرد: برهمین اساس روزهای شنبه ۱۱ اردیبهشت، دوشنبه ۱۳ اردیبهشت و چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت مصادف با شب نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان مراسم عزاداری شهادت حضرت علی(ع) و احیا در عرصه میدان شهدای مشهد برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم شب‌های قدر از ساعت ۲۱ با قرائت قرآن آغاز و با دعای جوشن کبیر، مناجات، سخنرانی، مداحی و قرآن به سر ادامه خواهد یافت.

حسامی با اشاره به اینکه مراسم شب‌های قدر در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، بیان کرد: از مردم مومن و انقلابی در خواست می‌شود تا برای شرکت در این مراسم پرفیض قرآن و کتاب ادعیه شخصی و ماسک به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.