استاندار خراسان رضوی گفت: عزت یک کشور، اقتصاد توانمند و رشد و توسعه آن، مرهون کارگرانی است که بی‌وقفه در تنور تولید داخلی می‌دمند.

 عزت و توسعه اقتصادی کشور مرهون کارگران است

به گزارش قدس انلاین و به نقل از استانداری خراسان رضوی،  محمدصادق معتمدیان در پیامی به مناسبت ۱۱ اردیبهشت، روز کارگر، گفت: کارگران حیات و ثبات اقتصادی را برای ملتشان به ارمغان می‌آورند و بازوی توانمند کشور محسوب می‌شوند.
استاندار خراسان رضوی در این پیام ادامه داده است: ۱۱ اردیبهشت روز کارگر، روز شایسته‌ترین، ارزشمندترین و خستگی ناپذیرترین انسانهاست. چرخ تولید و صنعت در حوزه‌های مختلف زمانی پرقدرت به حرکت ادامه خواهد داد که دست‌هایی پرتوان و افکاری ناب آن را به گردش درآورد.
وی در این پیام افزوده است: اینجانب روز کارگر را به تمامی کارگران شریف، پرتلاش و سختکوش که نماد صداقت، تلاش و پویایی هستند، تبریک عرض می نمایم و در سالی که مقام معظم رهبری حکیمانه آن را سال "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها" خوانده اند، پیشرفت کشور را در عرصه‌های تولید ملی و اشتغال و رونق صنایع در جهت تحقق اقتصادی پویا خواهانم و برای همه سختکوشان این عرصه سلامتی، عزت و فرجامی خیر مسالت می‌نمایم.
  انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.