۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵
کد خبر: 750210

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط قرنطینه تیمش در هتل آکادمی انتقاد کرد.

انتقاد گل محمدی از وضعیت قرنطینه پرسپولیس

قدس آنلاین:  یحیی گل‌محمدی بعد از بازگشت تیمش از هند، اظهار کرد: ما مستقیم از پرواز به قرنطینه آمدیم و دوران قرنطینه را طی می‌کنیم. تست دادیم و قرار است جوابش بیاید. هنوز هیچ برنامه‌ای به ما ندادند و نه می‌توانیم تمرین کنیم و نه به خانواده سر بزنیم و شرایط سختی را پشت سر می‌گذاریم و مجبوریم در قرنطینه باشیم. ما از قرنطینه استقبال می‌کنیم تا مشخص شود سالم هستیم اما معلوم نیست برنامه چیست واقعا کار را سخت کرده است.

وی افزود: وقتی قرنطینه باشد باید پروتکل قرنطینه مو به مو اجرا شود و هیچ ارتباطی با افراد دیگر نباشد. وقتی از هواپیما با اتوبوس به هتل آمدیم الان راننده آن اتوبوس کجاست؟ کارکنان هتل در هتل حضور دارند و این هتل مسافر هم دارد. این با قرنطینه تفاوت دارد و اگر ما آلوده باشیم به بقیه سرایت می‌کند. آدم‌های متفرقه در هتل زیاد هستند. قرنطینه یعنی در اتاق باشید و غذا برایتان بیاورند و بدون هیچ ارتباطی با خارج دوران قرنطینه را طی کنید. اما اینجا از اسم پرسپولیس استفاده می‌کنند و شرایط قرنطینه وجود ندارد.

او همچنین گفت: مسئولان باید به این موضوع رسیدگی کنند. اگر ویروس وجود دارد پس باید قرنطینه به طور کامل اجرا شود. ما شرایط قرنطینه را نداریم و فقط در هتل هستیم و قرنطینه کامل نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در  پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس خواسته قبل از داربی تعداد بازی‌ها برابر شود، گفت: خواسته ما این است که تمام مسابقات با نظم و ترتیب برگزار شود. در نیم فصل نخست همین اتفاق برای ما رخ داد و استقلال گفت باید تعداد بازی‌ها برابر باشد و سازمان لیگ هم پذیرفت و سهیل مهدی گفت که نظم بازی‌ها را حفظ می‌کند تا با نظر آقای مظلومی هم‌خوانی داشته باشد. ما در آن شرایط آب و هوایی با نساجی بازی کردیم امتیاز از دست دادیم و بعد با سپاهان بازی کردیم. ما تمکین کردیم و بعد استقلالی‌ها گفتند برای ما بازی بگذارید و باز پذیرفتند. سازمان لیگ هر کاری برای استقلال کرد. الان که باید با استقلال و سپاهان بازی کنیم، خواسته ما این است که با تعداد بازی برابر مقابل استقلال بازی کنیم. چرا نباید ما با سپاهان و ذوب‌آهن بازی کنیم و بعد داربی انجام شود و آنها هم با صنعت نفت بازی بازی کنند و بعد با ما بازی کنند؟ حق ما را می‌خورند. شاید از قهرمانی پنجم پرسپولیس می‌ترسند. ما این را در رفتار مسئولان می‌بینیم. باید با شرایط برابر داربی برگزار شود و این خواسته معقول است و می‌خواهیم مسابقات با نظم و ترتیب برگزار شود. این خواسته معقول است و از باشگاه می‌خواهم روی این مساله پافشاری کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از باشگاه‌های قطری برای بازیکنان این تیم رسیده است یا خیر، گفت: ما هم در رسانه‌ها این اخبار را دیدیم و هیچ پیشنهادی رسمی نیامده است. برخی از بازیکنان قرارداد ندارند و ممکن است پیشنهاد آمده باشد و خودشان تصمیم گیر هستند. هر بازیکنی ممکن است پیشنهاد داشته باشد. ما سه هفته سختی را پشت سر گذاشتیم و آب و هوایی سختی را داشتیم و استرس ویروس کرونا و استرس خود بازی و بازیکنان با شرایط سختی کار کردند و از تک تک آنها تشکر می‌کنم.

او همچنین گفت: وقتی در لیگ شرایط برابری برقرار نباشد شائبه ایجاد می‌شود. بعد از فینال آسیا ما با برنامه فشرده کار را پیش بردیم. این تیم چهار سال قهرمان شده و وقتی در جایگاه پایین جدول بودیم برایم سخت بود. جنگیدیم و مبارزه کردیم و تیم را به صدر جدول رساندیم. ما سختی های زیادی کشدیم. قهرمان لیگ در چند هفته آینده مشخص می‌شود و درخواست ما این است که مساوات برقرار باشد چون ما ضرر می‌دهیم. قبل از بازی با الوحده، گفتند باید به قرنطینه بروید و از نظر روحی شرایط ما را به هم زدند و بعد گفتند بعد از ٧ روز قرنطینه به اصفهان بروید و برگردید. فقط مانده بود ترکیب را بدهند و این روال طبیعی نیست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.