شرکت معروف کونامی بازی محبوب Metal Gear Solid را بازسازی خواهد کرد.

کونامی قصد دارد بازی "Metal Gear Solid"را بازسازی کند

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سری افسانه ای Metal Gear Solid  را اکثر علاقه مندان به بازی قطعا به یاد خواهند داشت، این یک بازی ویدئویی اکشن و ماجراجویی بی نظیر بود که به دهه 90 برمی گردد و آخرین نسخه Metal Gear) Metal Gear Survive) پس از سه سال وقفه منتشر شد. از آن زمان بسیاری از گیمرها منتظر نسخه دیگری از این بازی ماجراجویی جذاب هستند. طبق گفته صداپیشه معروف، دیوید هایتر؛ کونامی ممکن است در حال آماده سازی نسخه بازسازی شده بازی محبوب  Metal Gear Solid باشد. او گفت:

"وقتی چندی پیش خبرهای کمی به من رسید هنوز فکر می کردم که فقط در حد یک شایعه باشد، اما اخیراً اخبار بیشتر نشان می دهد که نسخه بازسازی شده در حال آماده سازی است."

دیوید هایتر ادعا می کند که اگر کونامی  "Metal Gear" را دوباره بسازد، ممکن است لازم باشد که صدای Snake قهرمان اصلی بازی نیز دوباره ضبط شود.

مجموعه جاسوسی اکشن محبوب"Metal Gear" اولین بار در سال 1987 منتشر و توسط تهیه کننده معروف بازی Hideo Kojima تولید شد. برای سری Metal Gear Solid، آخرین نسخه Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain 2015 است، این نسخه به روایت جنگ سرد بین ایالات متحده و روسیه اشاره دارد.

هیچ بیانیه رسمی از کونامی وجود ندارد

در چند وقت اخیر، چندین اتفاق عجیب در مورد حق امتیاز Metal Gear Solid اتفاق افتاده است. چند هفته پیش، یک حساب کاربری جدید توییتر ظاهر شد و چندین توییت در مورد رویدادهای آینده منتشر کرده است. این توییت ها غالباً مبهم هستند اما احتمال پیوند این حساب با کونامی وجود دارد. این حساب توییتر همچنین می تواند یک حساب غیر رسمی از یک نوجوان در اتاق خوابش باشد، اما با این حال این پیام اخیر به اتفاق بزرگی در هفته های آینده اشاره دارد.

به نظر می رسد حساب توییتر با نام تام اولسن نشان دهنده توییت های شخصی در Big Shell است و البته Big Shell مکان اصلی بازی Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty است. طی چند هفته گذشته، توییت اولسن به آنچه در Big Shell می گذرد متمرکز شده است.

علاوه بر این، افرادی معتقدند که این حساب توییتر پیوندهای جدی با کونامی دارد. در واقع، این احتمال وجود دارد که کونامی به طور مستقیم یا غیرمستقیم حساب را ایجاد کند و اگرچه این شرکت به طور رسمی در این مورد هیچگونه صحبتی نکرده است، اما این حساب و شایعات فراوان پیرامون این بازی و شرکت، می تواند مسبب اتفاق جدیدی در عرضه این بازی محبوب و پرطرفدار باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.