حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در غزه و قدس اشغالی ادامه دارد.

افزایش شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه/ فرماندهان صهیونیست: فکر نمی‌کردیم درگیر ۲ جنگ شویم

قدس آنلاین: حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان و درگیری‌ها بین دو طرف همچنان ادامه دارد. این رژیم علاوه بر فلسطینیان در کرانه باختری، نوار غزه را آماج حملات خود قرار داده و ده‌ها فلسطینی را به شهادت رسانده و زخمی کرده است. در جدیدترین جنایت خود ساختمانی ۱۰ طبقه در غزه را هدف گرفت. در پی این اقدام جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به حمله هوایی رژیم صهیونیستی، چندین راکت به سوی تل‌آویو شلیک کرد.

مقامات صهیونیست اعلام کردند پس از شلیک ده‌ها راکت به سوی تل‌آویو، تمام پروازها در فرودگاه بین‌المللی بن گوریون به حال تعلیق در آمد.

در همین حال، سخنگوی جنبش حماس قول داد حق فلسطینی‌ها را پس خواهند گرفت. او گفت: دشمن اسرائیلی جنگ را آغاز کرده و اکنون وقت حسابرسی آمده است. ما حق خود را با زور و با هر بهایی که باشد، پس خواهیم گرفت.

عفو بین‌الملل هم رژیم صهیونیستی را به بهره‌گیری از زورگویی و اقدامات وحشیانه علیه تظاهرکنندگان فلسطینی در درگیری‌های جاری در قدس شرقی متهم کرد؛ اقداماتی که صدها زخمی در صفوف تظاهر کنندگان برجای گذاشت. این سازمان همچنین اعلام کرد این ابزارهایی که این رژیم به کار می‌گیرد نامتناسب و غیرقانونی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.