استقلالی‌ها از هفته بیست و سوم لیگ برتر درحالی به مصاف پرسپولیس می‌روند که فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌ها دو بازیکن اصلی خود را برای دربی ۹۵ در اختیار ندارد.

ترکیب احتمالی استقلال در دربی/ چیدمان هجومی فرهاد برای حمله به دروازه سرخ ها/ تردید مجیدی در مورد یک بازیکن

به گزارش قدس آنلاین، آبی‌های پایتخت امروز جمعه ۲۴ اردیبهشت در حساس‌ترین بازی نیم‌فصل دوم از هفته بیست و سوم لیگ برتر و از ساعت ۱۹:۳۰ در استادیوم آزادی به مصاف رقیب دیرینه یعنی پرسپولیس خواهند رفت. 

فرهاد مجیدی برای اینکه فاصله آبی‌ها با سپاهان و پرسپولیس در صدر جدول کمتر شود تا از کورس قهرمانی عقب نمانند به احتمال زیاد با ترکیبی هجومی و ریسکی برابر رقیب سنتی بازی و احتمالا تیمش را با سیستم ۱-۳-۲-۴ ارنج کند. اما مجیدی آرش رضاوند را به دلیل محرومیت و متین کریم‌زاده را به دلیل مصدومیت برای دربی در اختیار نخواهد داشت.

در این دیدار سنتی و حساس رشید مظاهری دروازه‌بان اصلی آبی‌ها خواهد بود.

سیاوش یزدانی و مرادمند در مرکز خط دفاع بازی می‌کنند و در طرفین خود وریا غفوری و محمد نادری را به ترتیب به عنوان مدافع راست و چپ خواهند دید.

مسعود ریگی و مهدی‌مهدی‌پور دو هافبک دفاعی استقلال در بازی مقابل پرسپولیس هستند. هافبک تهاجمی استقلال در این دیدار فرشید اسماعیلی است که شاید فرهاد مجیدی را دچار تردید کرده باشد.

اسماعیلی انتخاب اول است اما ممکن است از لحاظ بدنی مهیای این بازی نباشد. آن‌گاه داریوش شجاعیان جانشین فرشید اسماعیلی در ترکیب اصلی خواهد شد.

مهدی قایدی و ارسلان مطهری دو وینگر چپ و راست استقلال محسوب می‌شوند که شیخ دیاباته را به عنوان مهاجم نوک در پیشانی خط حمله خواهند دید.

ترکیب احتمالی استقلال:

رشید مظاهری، حمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، ارسلان مطهری، شیخ دیاباته

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.