۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 752094

انگشتر مقام معظم رهبری که اهدایی راحله امینیان به برنامه «مردم ماه» بود، اسباب آزادسازی زندانیان شد.

انگشتر رهبر انقلاب زمینه‌ساز آزادی زندانیان شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در آخرین قسمت از مجموعه برنامه «مردم ماه» که با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و پایگاه اطلاع‌رسانی عقیق تهیه شد، سرنوشت انگشتر متبرک مقام معظم رهبری که راحله امنیان مجری رسانه ملی به مجموعه عقیق اهدا کرد و قرار بود صرف آزادسازی زندانیان شود، مشخص و به فردی که بالاترین مبلغ پیشنهادی را در جهت آزادسازی زندانیان اعلام داشت، اهدا شد.

از زمان اعلام فراخوان برای پویش آزادسازی زندانیان به واسطه انگشتر متبرک مقام معظم رهبری، پیشنهادهای بسیاری به مجموعه عقیق رسید و نهایتاً این انگشتر به مجموعه بیمه تجارت نو که پیشنهاد ۱۱۰ میلیون تومانی را ارئه داده بود، اهدا شد.

در آخرین قسمت از ویژه برنامه مردم ماه، راحله امینیان که این انگشتر را برای استفاده در امور خیر به مجموعه عقیق اهدا کرد، اظهار داشت: این هدیه بزرگ‌ترین هدیه زندگی من بود، اما بسیار خوشحالم که در این راه استفاده شد و حتی ذره‌ای از کاری که کردم پشیمان نیستم.

وی در ادامه افزود: از روزی که مهمان برنامه مردم ماه و مجموعه عقیق شدم تا امروز اتفاقات بسیار خوشایندی برای من رخ داده و حتی یک نگین شرف الشمس و چفیه متبرک مقام معظم رهبری با واسطه‌های مختلف به دستم رسیده است.

به گفته نماینده بیمه تجارت نو، این انگشتر به مجموعه موزه آستان قدس رضوی اهدا خواهد شد. همچنین در این برنامه چک به مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان تحویل مجموعه عقیق شد که این مبلغ به آزادسازی زندانیان اختصاص پیدا کرد و گزارش آن به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.