سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای شورای شهر در هیأت عالی نظارت استان به اتمام رسیده است و نتایج این رسیدگی توسط فرمانداران به کاندیداها ابلاغ می‌شود.

بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای شورای شهر در هیأت عالی نظارت استان به اتمام رسید

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از   استانداری خراسان رضوی، محمدعلی نبی پور اظهار کرد: بر طبق بررسی‌های انجام شده از ۶۱۰ نفری که در مراحل قبل توسط هیاتهای اجرایی و نظارت شهرستان‌ها رد صلاحیت شده بودند، ۱۶۲ نفر یعنی ۲۷ درصد توسط هیأت عالی نظارت استان تایید صلاحیت شده و مجدداً ۳۴۷ نفر یعنی ۵۷ درصد کاندیداها رد صلاحیت شدند.
سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بیشترین میزان رد و تایید صلاحیتها در شهرستان مشهد با ۱۲۶ نفر رد صلاحیت و ۲۵ نفر تأیید صلاحیت انجام شده و بعد از مشهد شهرستان‌های سبزوار با ۲۴ نفر رد صلاحیت و تربت حیدریه با ۱۹ نفر رد صلاحیت بیشترین آمار افراد رد صلاحیت شده را در هیات عالی نظارت دارند.
وی بیان کرد: در شهرستان‌های مه‌ولات، داورزن و بجستان نیز هیچ فردی در این مرحله رد صلاحیت نشده است. در این راستا بر طبق قانون انتخابات کاندیداهای رد صلاحیت شده در صورت اعتراض می‌توانند ظرف چهار روز اعتراضات خودشان را به هیأت مرکزی نظارت در تهران ارسال کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.