معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از برنامه‌ریزی برای تشدید پروتکل‌های بهداشتی در تأسیسات گردشگری و اقامتی استان برای پذیرش زائر و گردشگر در تابستان خبر داد.

تشدید پروتکل‌های بهداشتی در تأسیسات گردشگری و اقامتی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، یوسف بیدخوری در جلسه با روسا و بازرسان جوامع حرفه‌ای اقامتی استان از برنامه‌ریزی برای تشدید پروتکل‌های بهداشتی در تأسیسات گردشگری و اقامتی استان برای پذیرش زائر و گردشگر در تابستان خبر داد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی اظهار کرد: تأسیسات گردشگری و اماکن اقامتی استان بیشترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارند و تمامی پروتکل‌ها رعایت می‌شود.

وی یادآور شد: در ایام کرونا با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی رضایت از خدمات مراکز اقامتی استان افزایش‌یافته و شکایت‌ها به‌شدت کاهش‌یافته است.

بیدخوری بیان کرد:کمیسیون‌های نظارت جوامع حرفه‌ای در دوره شیوع ویروس کرونا بر اماکن اقامتی نظارت دقیقی داشته‌اند و اکنون نظارت‌ها برای پذیرش مسافر در فصل تابستان تشدید شده است.

وی بابیان این‌که رعایت بهداشت قبل از شیوع کرونا نیز در اماکن اقامتی رعایت می‌شده است، تأکید کرد: تا زمانی خطر شیوع ویروس کرونا وجود دارد همچنان تأسیسات گردشگری و اماکن اقامتی استان ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ویژه شرایط کرونایی هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ابراز کرد: با توجه به این‌که واکسینه شدن در حال انجام است، امیدواریم هر چه سریع‌تر فرآیند واکسیناسیون به پایان برسد و موج سفرها آغاز شود که در این صورت مشهد مانند گذشته، مهم‌ترین مقصد سفر در کشور خواهد بود.
وی تأکید کرد: مشهد بیشترین تأسیسات گردشگری و اماکن اقامتی کشور را دارد و در پساکرونا برای میزبانی از زائران و گردشگران آمادگی کامل خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.