درپی انتشار ویدیویی تحت عنوان آدم‌ربایی در جاده تلو، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیح پلیس درباره ویدیوی موسوم به آدم‌ربایی در جاده تلو

به گزارش قدس آنلاین، از صبح امروز  ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن  یک‌دستگاه سواری پژو ۲۰۶  زنی را در حالی که پاهایش از در خودرو بیرون مانده حمل می‌کند.

این ویدیو حساسیت زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرد که درپی آن سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با ایسنا درباره آن گفت:  پلیس بلافاصله این موضوع را مورد رسیدگی قرارداده و روز گذشته صاحب خودرویی که پلاک آن در فیلم مشخص بود، به کلانتری ۱۴۶ حکیمیه احضار شد. ماجرا از آن قرار بود که زن و شوهر جوان بر سر اختلافات خانوادگی برای گفتگو با حضور برادر این زن در جاده قرار گذاشته بودند. زن جوان ادعا کرد شوهرش اعتیاد شدید دارد و علت اختلاف با او را همین موضوع عنوان کرده بود.

وی ادامه داد: روز حادثه در حالی که این زوج در حال گفت‌وگو داخل خودروی برادر این خانم در جاده تلو بودند، ناگهان درگیری زن و شوهر بالا گرفت و  زن جوان در خودرو در حال حرکت را گشوده بود که کمی جلوتر راننده که برادر زن جوان بود خودرو را متوقف کرده و با وساطت، اقدام به آرام کردن خواهر خود کرده بود.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: صاحب خودرو به همراه خواهرش در کلانتری حاضر شده و توضیحات خود را ارائه داده بودند. آنها شکایتی علیه همدیگر نداشتند و اعلام کرده بودند که همسر زن جوان به شمال کشور رفته است و اهل و ساکن یکی از شهرهای شمالی است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.